مشارکت تعاونی های مسکن در نمایشگاه صنعت، رونمایی از خانه مدرن برای اولین بار

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران: دبیرکل اتاق تعاون مرکزی ایران با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و ساختمان گفت: یکی از مشارکت کنندگان در برگزاری نمایشگاه تعاونی های مسکن هستند.

مشارکت تعاونی های مسکن در نمایشگاه صنعت، رونمایی از خانه مدرن برای اولین بار

جهت دریافت خدمات آلاچیق چوبی جنگلی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرنگاران، داریوش پاک بین، دبیرکل اتاق تعاون ایران پیش از ظهر امروز در نشست خبری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت و ساختمان با اشاره به اینکه اتاق تعاون مرکزی سال جاری برای هشتمین سال متوالی نمایشگاه را برگزار می نماید، اظهار کرد: مساحت نمایشگاه سال جاری نسبت به نمایشگاه سال گذشته نزدیک به 8 درصد افزایش داشته است که در نمایشگاه سال جاری 1680 شرکت ثبت نام نموده اند ولی به دلیل مسائل متعدد نتوانستیم تمام شرکت ها را تحت پوشش قرار دهیم و تنها پیروز به پوشش دهی 60درصد درصد آنها شدیم.

وی متراژ کل نمایشگاه را 49 هزار و 200 متر را خواند و ادامه داد: از این میان 34 هزار و 636 متر مربع سرپوشیده است.

پاک بین نحوه ثبت نام برای حضور در نمایشگاه را به صورت الکترونیکی بیان نمود و اضافه نمود: تعداد شرکت کنندگان داخلی در این نمایشگاه 793 و خارجی 124 است.

دبیرکل اتاق تعاون مرکزی با اشاره به اینکه 19 کشورخارجی در این نمایشگاه حضور پیدا نموده اند یادآور شد: ترکیه، آلمان، فرانسه، سوئیس، کره جنوبی، امارات، آمریکا، چین، تایوان،سوریه، ژاپن، فنلاند، استرالیا،سوئد، اسپانیا، ایتالیا،مالزی، انگلستان و بلژیک از جمله کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

پاک بین در بیان تفاوت های این نمایشگاه با سال گذشته اظهار کرد: یکی از تفاوت های عمده نمایشگاه دوازدهم با سیزدهم ثبات در تاریخ نمایشگاه است که در سال های گذشته تاریخ نمایشگاه چندبار دستخوش تغییر می شد که این مسئله لطمه ای را به نمایشگاه وارد می کرد.

وی ادامه داد: هماهنگی و همکاری کامل با نمایشگاه و سازمان توسعه تجارت در انجام امورات نمایشگاه و سازماندهی پیمانکاران نیز از جمله موارد تفاوت با دوره های قبلی است.

پاک بین با اشاره به کارهای جدید و نوین در این نمایشگاه بیان نمود: رونمایی از تمبر یابود در نمایشگاه، رونمایی از خانه مدرن برای اولین بار در کشور، افتتاح سایت مجازی سیزدهمین نمایشاگاه بین المللی صنعت ساختمان ایران به صورت سه بعدی برای اولین بار ، برگزاری پروژه مسابقه انتخاب محصولات و شرکت های برتر در 27 رشته و اعطای تندیس و تقدیرنامه با برترینها در مراسم اختتامیه، پایگاه مشاوره و ارائه مشاوره رایگان در مورد بازار املاک، ساخت و ساز معماری و دکوراسیون کارهای نوین در نمایشگاه سیزدهم خواهد بود .

دبیر کل اتاق تعاون ایران شعار نمایشگاه سال جاری را زیبایی، امنیت، آسایش در ساختمان ایرانی خواند و اضافه نمود : حدود 200 نفر از کشورهای عراق، تاجیکستان، افغانستان، صربستان، بوسنی ، هند وپرتقال از هیات های خارجی برای حضور در نماشگاه دعوت شده اند که حدود 60 تا 70 درصد از آنها در این نمایشگاه حضور پیدا خواهند کرد.

پاک بین در بیان گروهای تخصصی مشارکت کننده در برگزاری نمایشگاه مطرح نمود: تعاونی های مسکن ، تشکل ها، انجمن ها و مراکز علمی، پژوهشی، آزمایشگاهی، مشاوران، پیمانکاران و ناظران ساختمانی، نشریات، نرم افزارها و مراکز اطلاع رسانی و موسسات اقتصادی و اعتباری هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 408

به "مشارکت تعاونی های مسکن در نمایشگاه صنعت، رونمایی از خانه مدرن برای اولین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشارکت تعاونی های مسکن در نمایشگاه صنعت، رونمایی از خانه مدرن برای اولین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید