مرمت و سامان دهی برج تاریخی خلعت پوشان تبریز ادامه می یابد

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از تداوم مرمت و ساماندهی برج تاریخی خلعت پوشان تبریز در سال جاری خبر داد.

مرمت و سامان دهی برج تاریخی خلعت پوشان تبریز ادامه می یابد

جهت دریافت خدمات شرکت بازسازی ساختمانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اشاره به اهمیت و ضرورت تسریع در مراحل مرمت و ساماندهی برج تاریخی خلعت پوشان تبریز، گفت: مرمت این برج تاریخی به لحاظ قدمت و اهمیت از مهم ترین برنامه های مرمتی این اداره کل بشمار می آید که در سال های اخیر به طور مستمر اجراشده و طی سال جاری نیز اقدامات مهمی در این راستا انجام خواهد شد.

او در ادامه به اقدامات مرمتی در این برج تاریخی، طی سال جاری اشاره کرد و گفت: طی سال جاری اقداماتی نظیر، کف سازی و محوطه سازی، مرمت نمای آجری، مرمت در و پنجره های فرسوده، مرمت و تکمیل فضاسازی های داخلی و نازک کاری انجام خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی به اعتبار تخصیص یافته به این مرحله از مرمت برج تاریخی خلعت پوشان اشاره کرد و گفت: میزان اعتبار تعریف شده برای این مرحله از عملیات مرمتی مبلغی بالغ بر 2میلیارد و 500 میلیون ریال است و مراحل تکمیلی مرمت این برج نیز پس از تأمین اعتبار لازم انجام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 430

به "مرمت و سامان دهی برج تاریخی خلعت پوشان تبریز ادامه می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرمت و سامان دهی برج تاریخی خلعت پوشان تبریز ادامه می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید