آذربایجان شرقی میزبان 20 مدیر آژانس مسافرتی ترکیه

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گفته احمد حمزه زاده معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی 20 مدیر آژانس های مسافرتی ترکیه به آذربایجان شرقی و اردبیل سفر می نمایند.

آذربایجان شرقی میزبان 20 مدیر آژانس مسافرتی ترکیه

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

حمزه زاده با اشاره به اینکه به منظور آشناسازی آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی ترکیه با جاذبه ها وظرفیت های گردشگری استان های آذربایجان شرقی و اردبیل، تور اینفو منطقه شمال غرب کشور با مشارکت بخش خصوصی برگزار می گردد، گفت:

تور اینفو (آشناسازی) منطقه شمال غرب کشور برای مدیران آژانس های گردشگری خروجی کار ترکیه با هدف معرفی ظرفیت ها و جاذبه های فرهنگی، تاریخی و طبیعی 2 استان آذربایجان شرقی و اردبیل برگزار می گردد.

وی در مورد زمان برگزاری این نشست گفت:

این تور توسط شرکت های خدمات مسافرتی شایستگان و شانلی سفر و با حمایت و مشارکت ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل در جهت توسعه گردشگری منطقه وافزایش ورود گردشگران با حضور 20 نفر از مدیران آژانس های مطرح ترکیه از شهر های استانبول، آنکارا، قونیه و وان از 21-23 آبان ماه برگزار می گردد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی درتشریح برنامه های پیش بینی شده برای این تور اظهار کرد:

بازدید از چندین سایت گردشگری آذربایجان شرقی و اردبیل مانند موزه های تبریز، بازار تاریخی تبریز، روستای کندوان و مقبره شیخ صفی الدین اردبیلی و شهر توریستی سرعین از جمله این برنامه ها خواهد بود.

حمزه زاده با تاکید بر گسترش همکاری و فعالیت های موجود بین آژانس های گردشگری ایران و ترکیه گفت:

تور های غرب و به خصوص شمال غرب ایران به واسطه نبود تبلیغات مناسب و کافی در خارج از مرزهای ایران، چندان شناخته شده نیست.معرفی بخشی از پتانسیل های موجود گردشگری در منطقه شمال غرب ایران می تواند زمینه ساز استقبال عمومی گردشگران خارجی برای سفربه آذربایجان شرقی و اردبیل باشد.

منبع:خبرگزاری مهر

منبع: کجارو
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 235

به "آذربایجان شرقی میزبان 20 مدیر آژانس مسافرتی ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان شرقی میزبان 20 مدیر آژانس مسافرتی ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید