محمدیان: به جای تشک روی پتو با پدرم و برادرم کشتی گرفتم، تغییری در انگیزه ام ایجاد نشده است

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدعی وزن 97کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: از روز اولی که دوباره استارت زدم، همه فکر و برنامه ام روی سال 1399 بود و اکنون نیز انگیزه ام تغییر نکرده است.

محمدیان: به جای تشک روی پتو با پدرم و برادرم کشتی گرفتم، تغییری در انگیزه ام ایجاد نشده است

محمدحسین محمدیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه تمریناتش را در خانه پیگیری می کند، گفت: باشگاه ها تعطیل شده است و شرایط هم به گونه ای نیست که خیلی بشود از منزل خارج شد. خوشبختانه من در خانه هم حریف تمرینی دارم. تشک کشتی ندارم اما چند روز پیش چند پتو روی زمین انداختم و با پدرم و برادرم مرور فن کردیم. در خانه می دوم و طناب می زنم. برادرم 75 74 کیلو است و می شود با هم تمرین کشتی کنیم.

وی ادامه داد: مسابقات گزینشی به تعویق افتاده، خوب است که با این شرایط قرار نیست مسابقات در همان موعد مقرر برگزار شود. آمادگی عمومی مان را حفظ کرده ایم، اما تمرین کشتی خوبی نمی توان داشت. ان شاءالله که زودتر این شرایط تمام شود و بتوانیم کار را در اردوی تیم ملی دنبال کنیم.

محمدیان با اشاره به اینکه هرگز فکرش را نمی کرد در سال المپیک، جهان با چنین شرایطی روبرو شود، بیان کرد: مردم ساری ترددشان را در سطح شهر کمتر کرده اند. باید در منزل ماند و برای کار غیرضروری از خانه خارج نشد. همه برنامه های مان به هم ریخته است. نه تنها ما، بلکه الآن شرایط کل جهان به هم ریخته و همه چیز دگرگون شده است. ما هم باید حواسمان باشد این موضوعات انگیزه و تمرین مان را کم نکند. سعی می کنم حتماً روزی یک جلسه تمرین داشته باشم. با مربیان تیم ملی هم در ارتباط هستیم. آنها برنامه تمرینی با شرایط موجود می دهند.

دارنده مدال برنز سال 2014 کشتی آزاد جهان با تأکید بر اینکه انگیزه زیادی برای سال آینده دارد، گفت: از روز اولی که دوباره استارت زدم، همه فکر و برنامه ام روی سال 1399 بود که مهم ترین اتفاق زندگی ام آنجا رقم بخورد، می خواستم در توکیو طلا بگیرم و سال خوبی را برای همه مردم کشورم رقم بزنم، حالا هم انگیزه ام تغییری نکرده و فقط به همین فکر می کنم.

این کشتی گیر ساروی در مورد امیدواریهایی که در چند ماه اخیر در تیم ملی آزاد ایجاد شد، تأکید کرد: سرمربی تیم ملی هم می گوید حس خوبی به تیم دارد، این فضای رقابتی، همه را امیدوار به کسب نتیجه می کند، این که شاید مثل همان اتفاقی که در لندن برای تیم ملی فرنگی رخ داد، حالا برای تیم ملی آزاد هم اتفاق بیفتد، ما به المپیک ناامید نیستیم.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 398

به "محمدیان: به جای تشک روی پتو با پدرم و برادرم کشتی گرفتم، تغییری در انگیزه ام ایجاد نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدیان: به جای تشک روی پتو با پدرم و برادرم کشتی گرفتم، تغییری در انگیزه ام ایجاد نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید