محصولات برنده و بازنده ایسوس در سال 2020

به گزارش مجله مدیاپلیر، ایسوس در سال 2020 فقط از دو سری گوشی رونمایی کرد که این یعنی در مجموع با 4 گوشی روبه رو شدیم. اما در عوض گوشی های جذاب و باکیفیتی راهی بازار شدند و در ادامه به آن ها می پردازیم.

محصولات برنده و بازنده ایسوس در سال 2020

برنده - ایسوس راگ فون 3

ایسوس در زمینه گوشی های گیمینگ همچنان حرف اول را می زند. با وجود اینکه شرکت های مختلفی وارد این حوزه شده اند، اما هیچ کدام از آن ها نتوانسته اند بهتر از ایسوس عمل نمایند.

این گوشی از اسنپ دراگون 865 پلاس به همراه حافظه رم LPDDR5 و حافظه داخلی UFS 3.1 بهره می برد. کاربران این گوشی کنترل بسیار گسترده ای بر روی نحوه عملکرد آن دارند تا نهایت توان این تراشه به کار گرفته گردد. به همین خاطر اگر فشار خیلی زیادی بر روی وارد کنید، برای کنترل گرما باید از فن اکسترنال AeroActive 3 استفاده کنید.

نمایشگر امولد این گوشی نه تنها رفرش ریت 144 هرتز را ارائه می دهد، بلکه از استاندارد HDR10+ و رنگ های 10 بیتی هم پشتیبانی می نماید. از دیگر ویژگی های جذاب این گوشی می توانیم به سنسورهای لمسی اولتراسونیک اشاره کنیم که تجربه اجرای بازی ها را لذت بخش تر می نماید و به لطف امکانات شخصی سازی گسترده ای که دارد، کاربران می توانند کارکرد آن را با توجه به سلیقه خود تغییر دهند.

ضمناً کنترلرهای فیزیکی این گوشی هم جذابیت فوق العاده ای دارند و اسپیکرهای استریو ایسوس راگ فون 3 لذت تجربه گیمینگ را دوچندان می نمایند. ایسوس همچنین در سال 2020 از مدل Strix راگ فون 3 هم رونمایی نموده که قیمت پایین تری نسبت به برادر خود دارد. با وجود اینکه این گوشی از اسنپ دراگون 865 و فقط 8 گیگابایت حافظه رم بهره می برد، ولی باز هم یک گوشی گیمینگ فوق العاده محسوب می گردد.

  • محصولات برنده و بازنده ال جی در سال 2020

برندگان - ایسوس ذن فون 7 و ذن فون 7 پرو

گوشی های سری ذن فون ایسوس به لطف داشتن دوربین چرخنده طراحی خاصی دارند و همین موضوع به نمایشگر 6.67 اینچی این گوشی ها اجازه داده که یکدست بودن خود را حفظ کند. رابط کاربری این گوشی ها شباهت زیادی به اندروید خام دارد و به همین خاطر بسیار سبک و ساده است. همچنین ایسوس در زمینه عمر باتری حرف زیادی برای گفتن دارد و در نتیجه گوشی های ذن فون 7 از عمر باتری بالایی بهره می برند.

روی هم رفته این دو گوشی دقت و توجه ایسوس را برای ساخت گوشی های هوشمند نشان می دهند. ذن فون 7 از اسنپ دراگون 865 بهره می برد ولی مدل پرو مبتنی بر اسنپ دراگون 865 پلاس است. همچنین مدل پرو با حداقل حافظه رم 8 گیگابایتی راهی بازار شده ولی کاربران برای خرید مدل استاندارد می توانند مدل دارای 6 گیگابایت حافظه رم را هم خریداری نمایند.

از طرف دیگر، دوربین اصلی و تله فوتو مدل استاندارد فاقد لرزش گیر اپتیکال هستند و به همین خاطر دوربین های مدل پرو حرف بیشتری برای گفتن دارند. روی هم رفته این دو گوشی ضعف مهمی ندارند و در این زمینه مثلا می توان به بدنه سنگین، ضدآب نبودن و حسگر اثر انگشت نه چندان ایدئال اشاره نمود.

بازنده - تنوع پایین و عرضه محدود

اگرچه تمام گوشی هایی که ایسوس در سال 2020 ساخته عالی هستند، اما باید خاطرنشان کنیم این شرکت برای بخش عظیمی از کاربران هیچ محصولی را عرضه ننموده است. در سالی که حتی شرکتی مانند اپل 5 گوشی راهی بازار نموده، ایسوس با گوشی های جدید خود شانس زیادی برای حضور گسترده در بازار ندارد.

به عنوان مثال کاربرانی که دنبال گوشی های مقرون به صرفه هستند یا علاقه ای به گوشی های سنگین ندارند، از بین محصولات شرکت ایسوس نمی توانند دست به انتخاب بزنند. با وجود اینکه ایسوس یک کمپانی بسیار عظیم محسوب می گردد و در حوزه های مختلف فعالیت دارد، ولی گوشی های این شرکت به طور محدود راهی بعضی بازارها می شوند. همچنین بعضی وسایل جانبی جذابی که برای گوشی راگ فون 3 عرضه شده هم به سختی پیدا می شوند.

به همین خاطر در نهایت با تنوع پایینی از گوشی ها سروکار داریم که همین گوشی ها هم به صورت محدود راهی بعضی بازارها شده اند. روی هم رفته اگر ایسوس می خواهد در بازار موبایل حضور معناداری داشته باشد، باید در سال 2021 این مشکل را رفع کند.

  • محصولات برنده و بازنده موتورولا در سال 2020

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 938

به "محصولات برنده و بازنده ایسوس در سال 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات برنده و بازنده ایسوس در سال 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید