فراخوان سومین دوره جایزه رسانه ای پینووس در کردستان اعلام شد

به گزارش مجله مدیاپلیر، فراخوان سومین دوره جایزه رسانه ای پینووس ویژه فعالان عرصه رسانه استان کردستان اعلام شد، علاقه مندان تا 20 دی ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

فراخوان سومین دوره جایزه رسانه ای پینووس در کردستان اعلام شد

به گزارش خبرنگاران از سنندج، محور های موضوعی سومین دوره جایزه رسانه ای پینووس ثبت جهانی هورامان و آموزش است، محور ثبت جهانی هورامان شامل تشریح مزایای ثبت جهانی هورامان، واکاوی مولفه های توسعه نیافتگی هورامان، معرفی ظرفیت های فرهنگی و تاریخی منطقه هورامان، نقش رسانه ها در توسعه گردشگری منطقه هورامان، ثبت جهانی و ثروت آفرینی و نقش مشارکت مردم در توسعه هورامان است.

محور آموزش و پرورش و آموزش عالی هم شامل بررسی چالش های نظام آموزش و پرورش در کردستان، چالش های توسعه علمی در کردستان، ظرفیت ها و دستاوردها، پسا کرونا و آموزش و پرورش در کردستان، آموزش و توسعه اقتصادی استان، نقش نهاد های حامی در توسعه علمی و آموزشی کردستان، واکاوی مدیریت دانش در استان و واکاوی نقش اتاق بازرگانی در توسعه علمی و پژوهشی کردستان است.

قالب آثارهم در برگیرنده گزارش، یادداشت و تحلیل، مصاحبه و عکس خبری است.

توجه به خلاقیت در اثر، افق دید توسعه محور، پرداخت حرفه ای سوژه و بیان شیوا و اثربخش از نکات مورد تاکید هیات داوران این دوره از جایزه پینووس است.

فعالان رسانه ای اعم از خبرنگاران، روزنامه نگاران و نویسندگان فعال در کنندگی های خبرگزاری ها و نشریات سراسری در استان، نشریات محلی (منطقه ای- استانی) و پایگاه های خبری می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند.

هر فرد شرکت کننده می تواند در هر محور حداکثر با 2 قالب اثر و علاقه مندان در بخش عکس هم می توانند در هر محور با حداکثر پنج تک عکس و یا یک مجموعه در این رقابت شرکت کنند.

عکس های ارسالی باید در رسانه ها منتشر شده باشد و ارسال لینک و یا مستندات انتشار آن هم ضروری است آثار ارسالی باید مرتبط با محور های موضوعی بوده؛ آثار غیرمرتبط و غیر استانی رد خواهند شد.

آثاری که تا به امروز یک بار و در رقابت های قبلی این جایزه شرکت کردند، امکان ارسال مجدد را ندارند و آثار منتشر شده در همه رسانه ها اعم از مکتوب و برخط دارای مجوز فعالیت امکان شرکت در این رقابت را دارند.

آثار منتشر شده در نشریات لغو مجوز شده و نشریات داخلی دستگاه های اجرایی هم نمی توانند در این رقابت شرکت کنند.

آثار ارسالی باید در تاریخ اعلام شده در فراخوان منتشر شده باشند، مدیران مسئول می توانند آثار فعالان مجموعه رسانه ای خود را به صورت یکجا در قالب یک فایل به دبیرخانه ایمیل یا ارسال کنند.

علاقه مندان به شرکت در این رویداد رسانه ای می توانند آثار خود را به زبان کوردی و فارسی به دبیرخانه ارسال کنند و تکمیل فرم ثبت نام هم یکی از موارد الزامی است.

توجه به جنبه های رسانه ای نشده محور ها از اولویت های کمیته علمی و هیات داوران سومین دوره جایزه رسانه ای پینووس است.

علاقه مندان می توانند آثار خود را که از 15 مرداد تا 15 دی ماه 1400 در رسانه های کردستان منتشر شده باشد تا تاریخ 20 دی ماه همین سال به ایمیل دبیرخانه جایزه رسانه های پینووس به آدرس [email protected] و یا شماره 09187890026 واتساپ کنند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 اسفند 1400 بروزرسانی: 2 اسفند 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1483

به "فراخوان سومین دوره جایزه رسانه ای پینووس در کردستان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان سومین دوره جایزه رسانه ای پینووس در کردستان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید