فاز اول مرمت چهار سوق بازار بزرگ کرمان به بهره برداری می رسد

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان، محمود وفایی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به برنامه های این اداره کل به مناسبت این هفته اشاره نمود و گفت: این اداره کل به مناسبت هفته دولت برنامه های متنوعی را در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نظر گرفته است که به انجام می رسد.

فاز اول مرمت چهار سوق بازار بزرگ کرمان به بهره برداری می رسد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

وی گفت: مرمت بخشی از موزه صنعتی، مرمت کارخانه برق هرندی و احیاء آن در قالب موزه صنعت برق با مشارکت برق منطقه ای، بهره برداری از فاز اول مرمت چهار سوق بازار بزرگ کرمان و کلنگ زنی فاز دوم مرمت این قسمت و کلنگ زنی مرمت بازار سردار برنامه های اداره کل در حوزه معاونت میراث فرهنگی است.

وفایی توضیح داد: افتتاح مرکز فراوری مبل پته و گلیم در شهر کرمان توسط بخش خصوصی برای اولین بار، نمایشگاه نوآوری رشته های شاخص صنایع دستی در نمایشگاه دائمی صنایع دستی نیز از مهمترین برنامه های این اداره کل در حوزه معاونت صنایع دستی است.

وی همچنین به برنامه های این اداره کل در معاونت گردشگری اشاره و توضیح داد: افتتاح هتل دو ستاره عطر سیب در سیرجان توسط بخش خصوصی، افتتاح مجموعه پذیرایی تفریحی نگین کوهستان در بزنجان بافت، افتتاح مجموعه پذیرایی اقامتی پایتخت راین، سفره خانه سنتی فواد در شهر کرمان از شاخص ترین برنامه های معاونت گردشگری این اداره کل به مناسبت هفته دولت است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 307

به "فاز اول مرمت چهار سوق بازار بزرگ کرمان به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاز اول مرمت چهار سوق بازار بزرگ کرمان به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید