عکس ، چری برقی به ایران آمد

به گزارش مجله مدیاپلیر، گجت نیوز نوشت: شرکت مدیران خودرو در نمایشگاه تحول صنعت خودرو از چری آریزو 5 برقی رونمایی کرد. تصاویر و ویدیوی این سدان مجذوب کننده را در ادامه ببینید.

عکس ، چری برقی به ایران آمد

خاتمه پس از مدت ها انتظار نمایشگاه تحول صنعت خودرو برگزار شده و هم اکنون خودروسازان بخش دولتی و خصوصی در حال رونمایی از محصولات تازه خود هستند. شرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از خودروسازان پیروز بخش خصوصی پیروز شده اولین خودروی برقی خود را معرفی کند.

رونمایی از چری آریزو 5 برقی در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

حدود سه ماه پیش آگاه شدیم که چری آریزو 5 برقی به عنوان اولین خودروی برقی ایران مجوز شماره گذاری دریافت نموده است. طی سالیان اخیر شرکت های مختلفی در ایران شروع به برنامه ریزی برای فراوری خودروی برقی کردند، ولی متاسفانه همچنان بسیاری از آنها پیروز به عرضه محصولات خود یا به ثمر رساندن آنها نشده اند.

از آنجایی که مدیران خودرو به عنوان عرضه کننده محصولات چری در بازار ایران شناخته شده است، نخستین خودروی الکتریکی این کمپانی را در ایران رونمایی کرد. پروژه ساخت و فراوری این خودرو از سال 1400 شروع شده و هم اکنون در نمایشگاه تحول صنعت خودرو شاهد رونمایی از آن هستیم.

مجوز شماره گذاری چری آریزو 5 برقی را سازمان حفاظت از محیط زیست و در راستای بهره برداری از محصولات و فناوری های روز جهان صادر کرد. هدف از صدور مجوز شماره گذاری برای این خودرو، بهینه سازی مصرف سوخت و مسائل زیست محیطی بود. به نظر می رسد خودروی الکتریکی مدیران خودرو مجهز به یک پیشرانه 90 کیلوواتی است که می تواند قدرت 122 اسب بخار و گشتاور 276 نیوتن متر را فراوری کند.

بر اساس آنچه شرکت فراوریکننده این سدان اعلام نموده، با یک مرتبه شارژ این خودرو می توان مسافت حدود 401 کیلومتر پیمود. اگر با برق معمولی بخواهیم باتری های این خودرو را شارژ کنیم، حدود 9 ساعت طول خواهد کشید تا کاملا شارژ شوند. شتاب صفر تا صد چری آریزو 5 الکتریکی تنها در عرض 8.4 ثانیه محقق خواهد شد.

این سدان برقی در مقایسه با نسخه بنزینی خودش امکانات و آپشن های چندان تازهی نخواهد داشت و برای ایجاد تمایز در این خودرو از تغییرات ظاهری بدنه و کابین یاری گرفته اند. از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مواردی که در زیر خواهد آمد اشاره نمود:

سانروف، دنده ماوسی، چراغ های روز، سامانه کنترل پایداری و کنترل کشش، تریم چرمی جایگاه ها و غربیلک فرمان، تهویه مطبوع اتوماتیک، نمایشگر بزرگ همراه با دوربین دید عقب، شش کیسه هوای ایمنی، آینه های تاشو برقی به همراه تنظیم برقی زوایای داخلی، کلاستر و پشت آمپر دیجیتالی، ترمز پارک برقی.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1644

به "عکس ، چری برقی به ایران آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، چری برقی به ایران آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید