طراحی داخلی آپارتمان کوچک

به گزارش مجله مدیاپلیر، این آپارتمان کوچک به تازگی توسط یک طراح و معمار روس و با استفاده از ایده های طراحی داخلی آپارتمان کوچک ساخته شده. صاحبخانه به دنبال خانه ای بود که ترکیبی از طبیعت بکر، سبک مینیمال و چوب باشد. به محض ورود به آپارتمان، با یک آینه عظیم موجه می شوید که با نور از پشت روشن شده و با یک قفسه چوبی معلق تزئین شده.

طراحی داخلی آپارتمان کوچک

جهت دریافت خدمات قیمت درب ضد سرقت فلزی ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

در اتاق نشیمن، یک نصفه دیوار واقع شده است که با گل و گیاه و یک دیوار چوبی تاکیدی تزئین شده. این نصفه دیوار، ویژگی شاخص نشیمن محسوب می گردد. تعدادی گیاه دیگر هم از دیوار آویزان شده اند که حس بودن در طبیعت را القا می نمایند.

اتاق غذاخوری در مجاورت نشیمن واقع شده است. دکوراسیون این اتاق از یک میز غذاخوری 4 نفره با پایه زاویه دار، تعدادی جایگاه رنگ روشن و یک چراغ آویز هنری که بالای میز نصب شده تشکیل می گردد.

آشپزخانه، در سوی دیگرِ دیوار تلویزیون واقع شده است. برای طراحی داخلی آپارتمان کوچک بهتر است با سفیدی کابینت های آشپزخانه به دلباز و روشن شدن محیط یاری زیادی کرد.

طرح کاغذ دیواری اتاق خواب، تعدادی برگ را نشان میدهد که به صورت دستی طراحی شده اند. چنین طرحی، فضا را به طبیعت نزدیک تر می نماید. کمدهای این اتاق، پشت درب های کشویی و چوبی عظیم مخفی شده اند.

حمامِ این خانه، از یک سینک عریض و یک کابینت در زیرِ آن برخوردار است. آینه ای که روی سینک نصب شده، با نورپردازی مخفی ای که از بالا و پایین می تابد، روشن شده. داخل اتاقک دوش هم تعدادی قفسه و کشو تعبیه شده که با تعداد بیشتری لامپ مخفی از پشت روشن می شوند.

منبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 473

به "طراحی داخلی آپارتمان کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی آپارتمان کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید