شگفتانه دنیای خودرو؛ کامیون الکتریکی Sierra

به گزارش مجله مدیاپلیر، شرکت GMC قصد دارد به زودی یک کامیون الکتریکی را در کنار خودروی برقی هامر تولید و وارد بازار خودرو کند.

شگفتانه دنیای خودرو؛ کامیون الکتریکی Sierra

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران، به نقل از motor1، آیا این پیش نمایشی از کامیون الکتریکی آینده سیرا است؟ خودرو های الکتریکی قطعاً تحول بزرگی در جهان هستند و خودروسازان مطرح جهان همگی در حال راه اندازی خط تولید برقی خود هستند تا با فرایند بازار و استاندارد های زیست محیطی سختگیرانه همگام شوند. حتی برند های معروف خودروسازی قصد دارند تا کامیون های خود را نیز برقی کنند، به طوری که پرفروش ترین خودروی آمریکا، یعنی فورد F-150، نیز یک نسخه الکتریکی به نام فورد F-150 لایتنینگ دارد.

البته، GMC نیز با تولید خودروی برقی هامر در این بازی وارد شده است، اما گزارش ها حاکی از آن است که خودروسازان دیگر اجازه نمی دهند هامر EV در این چرخه تنها بماند. طبق ادعای دانکن آلدرد قرار است به زودی یک پیکاپ تمام الکتریکی وارد بازار شود تا در کنار هامر EV باعث مجذوب کننده تر شدن جهانی ماشین های برقی شوند. با این حال، او تایید نکرد که آیا این کامیون برقی Sierra نام دارد یا خیر.

از نظر طراحی، GMC هنوز چیزی را فاش نکرده، اما پستی از صفحه اینستاگرام زابارسکی همکار جنرال موتورز یک کامیون با ظاهری نازک و بدون توری در جلو را نشان می دهد. البته این طرح به نوعی شبیه GMC Sierra 2022 بازطراحی شده است که ماه گذشته معرفی شد. زابارسکی از سال 2017 به عنوان یک طراح خلاق با جنرال موتورز کار کرده است.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1403

به "شگفتانه دنیای خودرو؛ کامیون الکتریکی Sierra" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شگفتانه دنیای خودرو؛ کامیون الکتریکی Sierra"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید