ستاره استقلال، کاندیدای بازیکن سال آسیا؟

به گزارش مجله مدیاپلیر، مهدی قایدی اگرچه طی چند ماه اخیر دوران پرفراز و نشیبی را سپری نموده، ولی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده است. مهاجم ارزشمندی که خواب همه رقبای خارجی استقلال آشفته نموده و با نمایش خوب خود بار ها تحسین گزارشگران و رسانه های خارجی که این مسابقات را پوشش می دهند را برانگیخته است.

ستاره استقلال، کاندیدای بازیکن سال آسیا؟

میان تعدادی از ناظران و کارمندان کنفدراسیون که برای برگزاری لیگ قهرمانان به عربستان سفر نموده و هم اکنون در شهر جده حضور دارند این زمزمه مطرح است که در صورت راهیابی استقلال به مراحل پایانی لیگ قهرمانان و تداوم درخشش قایدی، نام این بازیکن در فهرست کاندیدا های بهترین بازیکن آسیا در سال 2021 قرار خواهد گرفت. اتفاقی فوق العاده مهم و ارزشمند که قطعاً برای فوتبال کشورمان هم یک افتخار تلقی می گردد.

البته باید منتظر بمانیم و ببینیم با توجه به شرایط کرونا، مراسم انتخاب بهترین های فوتبال آسیا اواخر پاییز سال جاری اساساً برگزار خواهد شد یا لغو می گردد؟

سال گذشته هم بحث هایی مطرح بود مبنی بر اینکه نام مهدی قایدی در فهرست کاندیدا های بهترین بازیکن جوان آسیا قرار بگیرد، ولی حالا به نظر می رسد تداوم درخشش باشو، می تواند زمینه ای برای حضور او بر بلندای قله فوتبال قاره کهن باشد.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1156

به "ستاره استقلال، کاندیدای بازیکن سال آسیا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره استقلال، کاندیدای بازیکن سال آسیا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید