زمانی خودم را پیروز می دانم که باشگاهم پیروز گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران/اصفهان سنگربان تیم فوتبال ذوب آهن از دوران قرنطینه خانگی به عنوان یک فرصت سیاه و سفید نام برد.

زمانی خودم را پیروز می دانم که باشگاهم پیروز گردد

یوسف بهزادی در رابطه با شرایط تمرینات انفرادی اش در این مدت اظهار کرد: در ابتدای قرنطینه خانگی تمریناتم را در خانه دنبال کردم، ولی صادقانه بگویم در خانه نمی گردد تمرین خاصی انجام داد. به خصوص برای ورزشکاران حرفه ای که احتیاج دارند تمرینات هوازی مختلفی انجام دهند. به همین علت من تمرینات هوازی را در فضای باز زیر نظر مربی خصوصی و در چمن طبیعی و همچنین کار با وزنه را در سالن اختصاصی یکی از دوستانم در تهران هفته ای سه تا چهار جلسه انجام می دادم. چون از نظر روحی هم آدمی هستم که به شدت از در خانه ماندن بیزارم. ولی در طول تمرینات خارج از منزل سعی کردم موازین بهداشتی را کاملا رعایت کنم. همچنین با مندز مربی دروازه بانان تیم فوتبال ذوب آهن هم در ارتباط بوده و هستم.

وی اضافه نمود: اگر لیگ برتر با این شرایط فعلی بخواهد ادامه پیدا کند، مسلما با افت چشمگیری در کیفیت لیگ روبرو خواهیم شد، زیرا تقریبا همه بازیکنان حاضر در لیگ به یک اندازه با افت بدنی روبرو شدند و هیچ چیز به اندازه دوری طولانی مدت از شرایط مسابقه، به یک ورزشکار آسیب وارد نمی کند. در این شرایط بازیکنان تا بخواهند به شرایط آرمانی خود باز گردند زمان لازم دارند. از طرفی اگر بازیکنی دچار آسیب دیدگی گردد، کل لیگ را از دست خواهد داد. اگر قرار باشد لیگ ادامه پیدا کند 3 تا 4 هفته زمان و چند بازی تدارکاتی ضروری است تا به شرایط مسابقه باز گردم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه ذوب آهن، دروازه بان ذوب آهن ادامه داد: اگر قرار باشد لیگ برتر ادامه پیدا کند، هم من و هم بقیه بازیکنان تیم تمام کوشش خود را خواهیم کرد تا تیم فوتبال ذوب آهن با قدرت تمام در این رقابت ها حاضر گردد. زیرا زمانی من خودم را پیروز می دانم که باشگاهم پیروز گردد و وقتی پای آبروی تیمم به میان باشد، صد درصد توان خود را در زمین می گذارم.

وی خاطر نشان کرد: به نظر من فوتبال اول یک عشق است تا یک شغل. زیرا اگر کسی عاشق فوتبال نباشد، نمی تواند آن را به عنوان یک شغل بپذیرد و از آن پول در بیاورد. در این شرایط کنونی، دوری از فوتبال بیش از همه چیز من را آزار می دهد. این خاصیت انسان است که تا چیزی را از دست ندهد قدر آن را نخواهد دانست.

بهزادی گفت: در بازی های آخر داشتیم خوب نتیجه می گرفتیم و با رادولوویچ هماهنگ شده بودیم و اگر این تعطیلی اجباری پیش نمی آمد، خیلی وضعمان در جدول بهتر بود. حتی خوش بینانه بخواهیم به این موضوع نگاه کنیم، می توانستیم برای کسب سهمیه آسیایی کوشش کنیم. به هر حال فوتبال غیر قابل پیش بینی است و احتمال وقوع هر اتفاقی در آن وجود دارد. مخصوصا باشگاه بزرگی مثل ذوب آهن که همواره نشان داده است در هر شرایطی شگفتی ساز است.

وی تاکید نمود: از همه مردم تقاضا دارم این بیماری را جدی بگیرند و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مثل فاصله گذاری اجتماعی، استفاده روزانه از دستکش و ماسک و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، از این برهه سخت عبور کنیم. زیرا تمام جهان با آن درگیر هستند و کشورهایی که به این موضوع اهمیت دادند توانستند آن را بهتر مهار نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 549

به "زمانی خودم را پیروز می دانم که باشگاهم پیروز گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمانی خودم را پیروز می دانم که باشگاهم پیروز گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید