رقابت های مسابقه ملی نانو اول تیر شروع می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد نانو، مسابقه نانو که هرساله به وسیله بنیاد آموزش فناوری نانو و بنیاد ملی نخبگان برگزار می گردد، اهدافی چون افزایش اندازه آشنایی دانشجویان و فارغ التحصیلان با فناوری نانو، ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی ـ آموزشی کشور، شناسایی نخبگان نانویی کشور، جهت دهی به فعالیت های آموزشی ـ پژوهشی و حمایت از فعالیت های شکل گرفته در این زمینه را دنبال می نماید.

رقابت های مسابقه ملی نانو اول تیر شروع می گردد

دوازدهمین دوره از این مسابقه در تابستان سال جاری و در سه مرحله برگزار خواهد شد. تا به امروز در حدود 5000 نفر داوطلب شرکت در این مسابقه شده اند. مرحله اول آن به صورت غیرحضوری و برخط، یکم تا سوم تیرماه 1402 در بستر وبگاه آموزش فناوری نانو به نشانی nanoeducation.ir برگزار خواهد شد.

شرکت نمایندگان در بازه زمانی یادشده فرصت دارند که با ورود به وبگاه آموزش فناوری نانو و پاسخ دهی به 140 سوال چهار گزینه ای طرح شده از سه سرفصل مفاهیم پایه و نانوساختارها، روش های ساخت و فراوری نانوساختارها و تجهیزات شناسایی و بررسی و کاربرد فناوری نانو و تجاری سازی، در آزمون شرکت نمایند. با اتمام مرحله نخست، 300 نفر برتر به عنوان برگزیدگان مرحله اول شناسایی و معرفی خواهند شد.

برای شرکت در مرحله اول، داوطلبان از ساعت 10 صبح روز پنج شنبه، اول تیر، تا ساعت 23 روز شنبه، 3 تیر مهلت دارند که در هر ساعت از شبانه روز وارد وبگاه آموزش فناوری نانو شده و به سه آزمون پاسخ دهند. با توجه به این که هر داوطلب فقط یک بار امکان شرکت در آزمون را دارد، پیشنهاد می گردد که زمانی تصمیم به انجام آزمون داشته باشد که از عدم بروز قطعی در برق و اینترنت اطمینان کامل داشته باشد. در صورت بروز قطعی امکان شرکت در آزمون مجدد وجود ندارد.

با اتمام فرآیند برگزاری مرحله نخست، اطلاع رسانی در مورد زمان و نحوه برگزاری مراحل دوم و سوم از میان برگزیدگان مرحله اول این مسابقه، صورت خواهد پذیرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 خرداد 1402 بروزرسانی: 31 خرداد 1402 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1777

به "رقابت های مسابقه ملی نانو اول تیر شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت های مسابقه ملی نانو اول تیر شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید