برترین سواحل امارات متحده عربی برای موج سواری

به گزارش مجله مدیاپلیر، در سفر به امارات متحده عربی و شهرهایی نظیر دبی، شارجه و فجیره می توانید سواحل مناسبی برای موج سواری پیدا کنید و از این ورزش آبی محبوب نهایت لذت را ببرید.

برترین سواحل امارات متحده عربی برای موج سواری

شاید امارات متحده عربی، اولین مقصد انتخابی شما برای موج سواری نباشد؛ اما بهتر است بدانید که امارات با وجود خط ساحلی در کرانه اقیانوس هند، با امواج بسیار در انتظار شما است. هر کسی از مبتدی گرفته تا حرفه ای می تواند از امواجی که از شمال یا جنوب شرقی به سمت امارات می آیند، نهایت استفاده را ببرد.

برترین راه برای گشت و گذار و اطمینان از وجود امواج، هماهنگی با کارکنان شرکت سرف هاوس (Surf House) است؛ جایی که می توانید تخته موج سواری و ابزار لازم را اجاره کنید، از آخرین پیش بینی های امواج باخبر شوید و بومیان منطقه را دیدار کنید. پس اگر به امارات رفتید و از گردش در پاساژهای مجلل و بزرگ خوشتان نیامد، به این سواحل سری بزنید و به استقبال امواج بروید. در ادامه خبرنگاران شما را با سواحلی آشنا خواهد نمود که امکان موج سواری در آن ها وجود دارد.

1. ساحل سانست (Sunset Beach)

ساحل سانست، در قلب جمیره واقع شده است و به لطف سرف هاوس و سرف کافه (Surf Café) در مجاورت آن، یکی از نزدیک ترین و شلوغ ترین سواحل دبی است. در طول ماه های زمستان که برترین زمان رفتن به سواحل امارات متحده عربی محسوب می گردد، امواج ثابت هستند و اگرچه ممکن است گاهی کوچک باشند؛ اما همواره جمعیت زیادی را به سمت خود جذب می نماید.

از جمعیت زیاد دوستداران ساحل و گردشگران دلسرد نشوید؛ چراکه به خاطر امواج قوی، بخشی از ساحل تنها به موج سواران اختصاص دارد. این ساحل، یک مقصد گردشگری محبوب برای موج سواری است؛ به خصوص که فرصت فوق العاده ای برای شناکردن و موج سواری با پس زمینه از برج شگفت انگیز العرب را در اختیار شما قرار می دهد.

  • آدرس: Sunset Beach, Jumeirah, Dubai, United Arab Emirates

نباید فراموش کنید که برترین و مقرون به صرفه ترین آفرهای تور دبی را می توانید در خبرنگاران پیدا نموده و از آژانس های معتبر بخرید.

2. ساحل شمالی (North Beach)

ساحل شمالی، یکی دیگر از سواحل محبوب بومیان در شمال شهر دبی، به سمت شارجه واقع شده است. این ساحل به صورت رسمی تا زمان انتها ساخت و ساز مجتمع اقامتی مروارید دبی (Pearl Dubai Residences) که در اطراف آن جریان دارد، افتتاح نخواهد شد؛ اما اینجا، بهشت موج سواران است. در اینجا خبری از گردشگران یا دوستداران ساحل نیست، فقط موج سواران به این محل می آیند. جمعیت حاضر در ساحل شمالی را اغلب موج سواران حرفه ای تشکیل می دهند؛ زیرا در فصل مناسب، امواج بسیار بلند هستند.

3. ساحل ال خان (Al Khan Beach)

برترین توفقگاه شارجه، ساحل کوچک و تمیزی به نام ساحل ال خان است که محیطی فوق العاده برای مبتدیان فراهم می نماید. در اینجا می توانید مدرسه موج سواری شارجه را پیدا کنید؛ زیرا این منطقه، محلی عالی برای آموزش است. موج سواران حرفه ای، اغلب به این ساحل نمی آیند؛ اما امواج کوچک می توانند بسیار سرگرم کننده باشند. پس اگر در شارجه بودید، حتما سری به ساحل ال خان بزنید.

  • آدرس: Al Khan Beach, Al Khan St, Sharjah, United Arab Emirates

4. ساحل تیمز ریف (Tims Reef)

برترین توقفگاه موج سواری فجیره، در قسمت شرقی امارات متحده عربی واقع شده است. ساحل تیمز ریف در کرانه اقیانوس هند، تنها جایی است که صخره های دریایی امارات متحده عربی را می توان مشاهده کرد. موج های مناسب، زمانی تشکیل می شوند که موج بزرگی از اقیانوس هند در اثر طوفان به وجود آمده باشد؛ بنابراین برترین زمان رفتن به این ساحل، معمولا در ماه های تابستان است. فجیره به میزان یک ساعت رانندگی با دبی فاصله دارد؛ پس برای گشتی یک روزه و تماشا امواج بلند، خود را آماده کنید.

  • آدرس: Tims Reef, Fujairah, United Arab Emirates
منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1544

به "برترین سواحل امارات متحده عربی برای موج سواری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سواحل امارات متحده عربی برای موج سواری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید