خبرنگاران دانشگاه یاسوج از هفته آینده بازگشایی می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، یاسوج- خبرنگاران- رییس دانشگاه یاسوج گفت: این دانشگاه از روز شنبه هفته آینده 17 خردادماه 1399 بازگشایی می گردد.

خبرنگاران دانشگاه یاسوج از هفته آینده بازگشایی می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

احمد عریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: دانشگاه یاسوج به دلیل شیوع بیماری کرونا از اوایل اسفندماه 1398 تا به امروز تعطیل است.

وی اضافه نمود: پس از بازگشایی دانشگاه یاسوج حضور دانشجویان در سالن های غذاخوری و خوابگاه های آن به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا ممنوع است.

رییس دانشگاه یاسوج بر لزوم رعایت کامل مسائل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از سوی دانشجویان آن تأکید کرد.

عریان بیان نمود: بازه زمانی امتحانات دانشجویان دانشگاه یاسوج به گونه ای تنظیم می گردد که حضور آنان منجر به تراکم جمعیت نگردد.

وی بیان کرد: بخش عمده ای از امتحانات دانشجویان دانشگاه یاسوج به صورت مجازی برگزار می گردد.

عریان ابراز داشت: بر اساس پیش بینی های لازم 2 هفته برای برطرف اشکال، تکمیل آموزش ها و برگزاری امتحانات به این ترم دانشجویان دانشگاه یاسوج اضافه نموده می گردد.

تعداد اعضای هیأت علمی دانشگاه یاسوج 250 نفر و شمار دانشجویان آن در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا نیز 6 هزار و 300 نفر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 558

به "خبرنگاران دانشگاه یاسوج از هفته آینده بازگشایی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دانشگاه یاسوج از هفته آینده بازگشایی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید