خبرنگاران ثبت نام ورزشکاران 49 دانشگاه علوم پزشکی در مسابقات شطرنج وزارت بهداشت

به گزارش مجله مدیاپلیر، تهران - خبرنگاران - رییس اداره ورزش های قهرمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شطرنج بازان 49 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در مسابقات شطرنج آنلاین دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های علوم پزشکی ثبت نام کردند.

خبرنگاران ثبت نام ورزشکاران 49 دانشگاه علوم پزشکی در مسابقات شطرنج وزارت بهداشت

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران از وبدا، بنا بر اعلام اداره ورزش های قهرمانی وزارت بهداشت، ورزشکاران 49 دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی برای حضور در رقابت های شطرنج آنلاین دانشجویان دختر و پسر وزارت بهداشت ثبت نام نموده اند. این ورزشکاران با ورود در سامانه ثبت نام، نسبت به اخذ آی دی کارت مسابقات اقدام کردند.

مهدی مقدم منش رییس اداره ورزش های قهرمانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تایید این خبر گفت: 251 ورزشکار در این مسابقات به صورت مجازی شرکت خواهند کرد که از این تعداد 113 نفر دانشجوی دختر و مابقی دانشجویان پسر علوم پزشکی هستند.

وی گفت: زمان برگزاری رقابتهای شطرنج آنلاین قهرمانی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی اعلام شد. بر این اساس مسابقات شطرنج دختران در روزهای 28 و 29 بهمن ماه برگزار می گردد و آغاز مسابقات 10 صبح است.

رییس اداره ورزش های قهرمانی وزارت بهداشت اضافه کرد: همچنین مسابقات شطرنج پسران به صورت آنلاین در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 5 و 6 اسفند ماه برگزار خواهد شد که زمان برگزاری این مسابقات نیز از ساعت 10 صبح است.

مقدم منش اعلام نمود: نماینده هر دانشگاه علوم پزشکی (کاپیتان یا مربی) باید حداکثر تا 24 بهمن ماه با ارسال یک پیام حاوی نام و نام خانوادگی خود و نام دانشگاه مربوطه به شماره 09125993783 در نرم افزار واتس آپ(whatsApp)، آمادگی خود را برای حضور اعلام کند .نماینده همه تیم ها باید پیام فوق را ارسال نموده و از دریافت پاسخ آن و عضویت در گروه اطلاع رسانی مسابقات اطمینان حاصل نمایند.

وی اضافه کرد: بعد از ارسال لینک عضویت در مسابقه به حساب کاربری تمامی بازیکنان در پایگاه اینترنتی lichess ، لینک جدول مسابقات نیز در گروه اطلاع رسانی (موضوع بند فوق) قرار خواهد گرفت. نماینده همه تیم ها موظف به کسب اطمینان از عضو شدن تمامی بازیکنان خود در جدول های مسابقات هستند و مسؤولیت عدم عضویت بازیکنان در جدول مسابقات تنها به عهده نماینده هر دانشگاه خواهد بود.

دانشگاه ها می توانند در صورت داشتن هرگونه سؤوال و یا جهت هماهنگی بیشتر با شماره تلفن 81455166 تماس حاصل نمایند.

قوانین و مقررات فنی مسابقات قهرمانی شطرنج آنلاین، در پایگاه خبری مفدا جهت اطلاع شرکت نمایندگان و عوامل فنی تیم ها به زودی منتشر می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 972

به "خبرنگاران ثبت نام ورزشکاران 49 دانشگاه علوم پزشکی در مسابقات شطرنج وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ثبت نام ورزشکاران 49 دانشگاه علوم پزشکی در مسابقات شطرنج وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید