حمله کیهان به وزیر ورزش: یکسال گذشت، حرف زدن بس است!

به گزارش مجله مدیاپلیر، روزنامه کیهان نوشت: وزیر ورزش که یکشنبه هفته گذشته ساعتی قبل از تشکیل جلسه مثلا هیئت رئیسه فوتبال، گفته بود ما به نظرات وتصمیمات هیئت رئیسه احترام می گذاریم البته به شرط آنکه فنی و کارشناسی باشد، چند روز بعد از اعلام نظر وتصمیم هیئت رئیسه که هم غیر فنی و هم غیر کارشناسی و تحت تاثیر القائات و تحمیل های جریان های دلالی مسلط بر فوتبال ایران اتخاذ شده بود ودلیل محکم آن هم اینکه این تصمیم در تضاد کامل با نظر کارشناسی خبرگان فن در کمیته فنی بود، در جایی گفت: ما از ابتدا هم گفتیم به نظرات و تصمیمات فنی فدراسیون ها احترام می گذاریم و اگر این تصمیمات احتیاج به پیگیری داشته باشد، پیگیری خواهیم کرد...

حمله کیهان به وزیر ورزش: یکسال گذشت، حرف زدن بس است!

با گذشت بیش از یک هفته از این اظهار نظر خدمت ایشان تاکید و یادآور می شویم که؛ اولا در اینکه نظر اعلام شده از سوی هیئت مثلا رئیسه فدراسیون فوتبال غیر فنی وضد کارشناسی بود اصلا شک و تردید نکنید، اگر هم ذره ای شک دارید می توانید خودتان را خیلی راحت از شک خارج کنید و با تک تک اعضای کمیته فنی فدراسیون که حتما کاملا معرف حضور شما هستند، تماس بگیرید و نظرفنی آنان را جویا شوید تا پی به نظر غیر اصولی و قلدرمنشانه هیئت مثلا رئیسه ببرید.

و ثانیا در اینکه این تصمیم هیئت مثلا رئیسه فدراسیون احتیاج به پیگیری دارد ، باز اصلا تردید به خود راه ندهید و هر چه سریع تردستور پیگیری صادر فرمایید...

آقای وزیر! مسامحه و تعارف و بازی با کلمات را کنار بگذارید، خودتان خوب می دانید فوتبال ما به جولانگاه دلالی تبدیل شده است و این جریان مخرب و بیگانه با روح و مرام ورزش که جز پول حرام چیزی را نمی فهمد و نمی شناسد وجز به منفعت پرستی به هیچ معبود و آیین و مکتبی پایبند نیست،مافیاگونه در سروشکل دادن به شرایط و ترکیب مجمع تا انتخاب رئیس و هیئت رئیسه و سرمربی تیم ملی تا مشخص نرخ جابجایی و... نفش پررنگ و مسلط دارد.

آقای سجادی، یک سال گذشت، حرف زدن و بازی با الفاظ وتعابیر را کنار بگذارید وکاری بکنید و قدمی در جهت انجام وظیفه سنگین خود در راه نجات ورزش و بیرون کشیدن رشته هایی مثل فوتبال از منجلاب فساد بردارید... بس است،آقای سجادی، یک سال گذشت، حرف زدن و بازی با الفاظ وتعابیر را کنار بگذارید وکاری بکنید و قدمی در جهت انجام وظیفه سنگین خود در راه نجات ورزش و بیرون کشیدن رشته هایی مثل فوتبال از منجلاب فساد بردارید... بس است، حرف زدن بس است!

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1624

به "حمله کیهان به وزیر ورزش: یکسال گذشت، حرف زدن بس است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله کیهان به وزیر ورزش: یکسال گذشت، حرف زدن بس است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید