جام حذفی به جای هفته هجدهم لیگ برتر؛ 21 و 22 اسفند نوبت جام حذفی

به گزارش مجله مدیاپلیر، تیم های لیگ فزونی روزهای 21 و 22 اسفند در جام حذفی به میدان می فرایند ولی تاریخ برگزاری بازی های هفته هجدهم لیگ بیستم هنوز معین نشده است.

جام حذفی به جای هفته هجدهم لیگ برتر؛ 21 و 22 اسفند نوبت جام حذفی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با این شرایط هفته هجدهم مسابقات لیگ بیستم تحت تاثیر جام حذفی قرار گرفته و باید تاریخ جدیدی برای آن درنظر گرفته شود.

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، قرار بود بازی های هفته هجدهم لیگ برتر نیز قبل از تعطیلات نوروز برگزار شود. بازی های هفته شانزدهم دوشنبه، 11 اسفند و بازی های هفته هفدهم شنبه، 16 اسفند برگزار خواهد شد. پیش بینی می شد سازمان لیگ 22 اسفندماه را هم برای برگزاری بازی های هفته هجدهم درنظر بگیرد اما حالا قرار است روزهای 21 و 22 اسفند بازی های مرحله یک شانزدهم جام حذفی برگزار شود.

احتمالا سازمان لیگ روزهای 26 و 27 اسفند را برای برگزاری بازی های هفته هجدهم لیگ برتر درنظر خواهد گرفت. البته زمزمه هایی مبنی بر اینکه ادامه رقابت ها به سال آینده موکول شود، شنیده می شد اما از آنجایی که سال آینده تقویم فشرده تری داریم، سازمان لیگ ترجیح می دهد بازی های هفته هجدهم را نیز در روزهای سرانجامی اسفند برگزار کند و پس از آن لیگ به تعطیلات موقت برود.

مراحل یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی جام حذفی نیز قرار است فروردین ماه برگزار شود. به گفته مسئولان سازمان لیگ فقط بازی های نیمه نهایی و فینال جام حذفی به سرانجام لیگ بیستم موکول خواهد شد و بازی های دو مرحله ماقبل آن (یک هشتم و یک چهارم) در جریان بازی های نیم فصل دوم لیگ برتر انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 اسفند 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1019

به "جام حذفی به جای هفته هجدهم لیگ برتر؛ 21 و 22 اسفند نوبت جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام حذفی به جای هفته هجدهم لیگ برتر؛ 21 و 22 اسفند نوبت جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید