الهامی: هنوز عقب هستیم و جنگ برای ما از امروز آغاز شد، پیروزی مان مقابل سایپا به موقع بود

به گزارش مجله مدیاپلیر، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پیروزی امروز تیمش مقابل سایپا را به موقع دانست.

الهامی: هنوز عقب هستیم و جنگ برای ما از امروز آغاز شد، پیروزی مان مقابل سایپا به موقع بود

به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی پس از پیروزی یک بر صفر نساجی مازندران مقابل سایپا گفت: ابتدا اعیاد شعبانیه را خدمت همه تبریک می گویم. خوشحالم در روزی که یک عید خوب برای ما مسلمانان است توانستیم سه امتیازی شیرین را در انتها سال به طرفداران مان که سختی زیادی کشیده اند، تقدیم کنیم. هرچند دیر ولی به نظرم این پیروزی به موقع بود. خوشحالم که بازیکنان ما به خودباوری رسیدند. دست تک تک شان را می بوسم. آنها امروز رفاقت را معنی کردند. از مجموعه همکارانم هم تشکر می کنم، همچنین از طرفداران نساجی. می دانم که دعای آنها بدرقه راه ما بوده است.

وی ادامه داد: ما مستحق سه امتیاز بودیم. می توانم بگویم که بازی با سایپا یکی از بازی های پرموقعیت ما بود. ما خیلی بیشتر از اینها می توانستیم گل بزنیم، حتی یک موقعیت نصف و نیمه هم به سایپا ندادیم. سایپا ساختار و مجموعه خوبی دارد. به آنها تبریک می گویم و امیدوارم در ادامه راه پیروز باشند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی درباره موقعیت های زیادی که بازیکنانش از دست می دهند، توضیح داد: همین که تیم موقعیت سازی می نماید، نشانه خوبی است. اینکه موقعیت ها را از دست می دهیم، درست است، ولی بالاخره یک جایی به بار می نشیند. یکی از دلایل این اتفاق می تواند استرس باشد، خدا را شکر در دو بازی گذشته که من در خدمت تیم بودم یک مقدار از فشار روحی تیم کم شده است، ولی هنوز ما به جدول برنگشتیم و به جایگاهی که باید کسب کنیم، نرسیده ایم. هنوز در جدول وجود نداریم و نمی توانیم بابت این برد شادی کنیم، چون کار سختی در پیش داریم، باید سنگ تمام بگذاریم. به نظرم جنگ برای ما امروز آغاز شده و هنوز عقب هستیم و تا انتهای لیگ خیلی کار داریم. پیروزی امروز ما هرچند ناچیز است، ولی می توانیم طرفداران مان را 24 ساعت شاد ببینیم و این بهترین دستاورد این بازی برای مان بود.

الهامی درباره قضاوت داور بازی با سایپا عنوان نمود: تصمیم گرفتم درباره داوری صحبت نکنم. آقای سیدعلی یکی از بهترین داوران ایران است و من کاملاً از او شناخت دارم. می دانم سیدعلی از داوران تاپ ایران است، برایش آرزوی پیروزیت می کنم و بسیار شادمان هستم که او داور بازی امروز بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1072

به "الهامی: هنوز عقب هستیم و جنگ برای ما از امروز آغاز شد، پیروزی مان مقابل سایپا به موقع بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: هنوز عقب هستیم و جنگ برای ما از امروز آغاز شد، پیروزی مان مقابل سایپا به موقع بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید