ثبت 74 مورد مثبت سرپایی کرونا در زنجان

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران/زنجان طی 24 ساعته گذشته؛ 74 مورد مثبت سرپایی کرونا و 17 مورد مثبت بستری کرونا در استان زنجان ثبت شده است.

ثبت 74 مورد مثبت سرپایی کرونا در زنجان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی زنجان، تنها راه مبارزه با ویروس منحوس کرونا، رعایت جدی پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک و نیز پرهیز از تجمع و شرکت در دورهمی های خانوادگی و محبت آمیز است.

طبق آخرین آمار کرونا در استان زنجان، امروز (دوم دی ماه) 247 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند که بستری جمعی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 18 هزار و 44 مورد بوده است.

طی 24 ساعت گذشته، موارد مثبت بستری کرونا در بیمارستان های استان زنجان، 17 مورد بود. از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 6491 مورد مثبت بستری بر اساس یافته های آزمایشگاهی ثبت شده است.

همچنین طی 24 ساعت گذشته در استان، 74 مورد مثبت ابتلا به بیماری کرونا به صورت سرپایی شناسایی شده که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 34 هزار و 913 مورد مثبت سرپایی بر اساس یافته های آزمایشگاهی به بیماری کرونا مبتلا شدند.

متاسفانه طی 24 ساعت گذشته، 4 مورد مبتلا به کرونا در این استان، جان خود را از دست داده اند. گفتنی است از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز مجموع بیماران فوت شده در استان زنجان به 1071 نفر رسیده است.

گفتنی است، مجموع موارد مثبت ترخیص یافته 5324 مورد و همه موارد مثبت کرونا بر اساس یافته های آزمایشگاهی از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تا به امروز 41 هزار و 404 مورد بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 911

به "ثبت 74 مورد مثبت سرپایی کرونا در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت 74 مورد مثبت سرپایی کرونا در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید