ثبت نام بیش از 200 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پویش مجاهدین واکسیناسیون

به گزارش مجله مدیاپلیر، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ثبت نام 204 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد تا کنون در پویش مجاهدین واکسیناسیون خبر داد.

ثبت نام بیش از 200 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پویش مجاهدین واکسیناسیون

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، علی دهقانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد از ثبت نام 204 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد تا کنون در پویش مجاهدین واکسیناسیون خبر داد و گفت: در این پویش، 204 نفر از دانشجویان عضو ستاد فعالیت های جهادی، کانون های فرهنگی، انجمن های علمی، شورای صنفی و تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد ثبت نام کرده اند.

دهقانی با بیان این مطلب که دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد از ابتدای همه گیری ویروس کووید 19 فعالیت چشم گیری در عرصه های مختلف داشته اند خاطرنشان کرد: دانشجویان یزدی با مشارکت در پویش مجاهدین واکسیناسیون برای خدمت رسانی به مردم آماده ارائه خدمت هستند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی یزد با تاکید بر مشارکت دانشجویان در این امر خداپسندانه گفت: همه نهاد های دانشجویی اعم از تشکل های اسلامی، کانون های فرهنگی، انجمن های علمی، همتایاران سلامت و شورا های صنفی می توانند با ثبت نام در این سامانه با نام مجاهدین واکسیناسیون در این امر مشارکت کنند.

وی شهید صدوقی یزد نام کرد: تا اکنون بیش از 8 هزار نفر دانشجو از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در این سامانه ثبت نام کرده اند که بالطبع 204 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی یزد هم به این پویش پیوستند و در فرایند واکسیناسیون ملی کمک حال کادر درمان و بهداشت خواهند بود.

لینک ثبت نام جهت همکاری در واکسیناسیون: https://kanoonf.behdasht.gov.ir/vaccine

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1317

به "ثبت نام بیش از 200 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پویش مجاهدین واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام بیش از 200 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی یزد در پویش مجاهدین واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید