تقلای ترامپ برای جلوگیری از افشاگری جان بولتون

به گزارش مجله مدیاپلیر، دولت آمریکا در صدد است با تنظیم شکوائیه ای در یک دادگاه فدرال از انتشار کتاب افشاگرانه مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید جلوگیری کند.

تقلای ترامپ برای جلوگیری از افشاگری جان بولتون

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در صدد است با تنظیم شکوائیه ای از انتشار کتاب افشاگرانه جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید جلوگیری کند.

منابع مطلع روز دوشنبه به شبکه خبری ای بی سی نیوز گفتند قرار است دولت ترامپ این شکوائیه را طی روزهای آینده در یک دادگاه فدرال تنظیم کند.

کتاب جان بولتون که در آن افشاگری های تندی علیه ترامپ اجرا شده قرار است هفته آینده (روز 23 ژوئن) منتشر گردد.

ناشر کتاب بولتون چند روز پیش گفته بود او در کتابش نوشته انتخاب مجدد تنها دغدغه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بوده است.

ناشر کتاب بولتون گفته او در کتاب خاطراتش گفته اعضای مجلس نمایندگان آمریکا باید دامنه مسائلی که ترامپ به خاطر آن احضار شده را به مسائلی فراتر از گفت وگوی تلفنی او با رئیس جمهور اوکراین گسترش می دادند زیرا دیگر جنبه های سیاست خارجی ترامپ هم آکنده از تخلفات مشابه بوده است.

انتشارات سیمون و شاستر در بیانیه ای روز آدینه همچنین فاش کردند علاوه بر تشریح هرج و مرج های موجود در کاخ سفید ارزیابی خودش را از بازیگران اصلی کاخ سفید و رویه های نامتعادل و تکانشی ترامپ برای اتخاذ تصمیم در موقعیت های مختلف توضیح داده است.

ناشر این کتاب گفته که بولتون از کارهای ترامپ حیرت زده می شد و او را رئیس جمهوری می دید که برایش انتخاب شدن مجدد در انتخابات تنها مسئله ای بود که اهمیت داشت.

رسانه های آمریکا سال گذشته گزارش دادند کاخ سفید برای منصرف کردن جان بولتون از انتشار کتاب جدیدش رسماً به او هشدار داده است.

کاخ سفید در نامه ای به بولتون ادعا نموده بود اطلاعات مندرج در کتاب او ظاهراً حاوی اطلاعات محرمانه است و ضروری است قبل از انتشار مورد بازبینی قرار گرفته و بخش هایی از آن حذف گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 577

به "تقلای ترامپ برای جلوگیری از افشاگری جان بولتون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقلای ترامپ برای جلوگیری از افشاگری جان بولتون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید