تفریحات زمستانی در ژاپن ، سفر زمستانی به ژاپن در شروع سال 2019

به گزارش مجله مدیاپلیر، ژاپن یکی از تماشای ترین کشور های دنیا است که بازدید از آن در هر فصل از سال، می تواند خوشایند باشد. اغلب گردشگران در فصل بهار برای تماشا شکوفه های گیلاس و در فصل پاییز، برای تماشا منظره ها تماشایی و خیره نماینده برگ ریزان به این کشور سفر می نمایند. اما کارهای بسیار زیادی هستند که تنها در زمستان ژاپن می توانید آنها را در ژاپن تجربه کنید. با توجه به شروع فصل زمستان و آمدن سال نوی میلادی، در این نوشتار، برترین تفریحات زمستانی در ژاپن و برترین مکان هایی که می توانید در این فصل از آنها بازدید کنید را به شما معرفی می کنیم. اگر قصد دارید در زمستان 2019 به این کشور سفر کنید، بهتر است قبل از آن، این مطلب خبرنگاران را بخوانید. با ما و معرفی تفریحات زمستان ژاپن همراه باشید:

تفریحات زمستانی در ژاپن ، سفر زمستانی به ژاپن در شروع سال 2019

تفریحات زمستانی در ژاپن: اسکی کردن

تعداد بسیار زیادی از گردشگران از ماه دسامبر تا مارس (ماه های زمستانی) به ژاپن سفر می نمایند تا به فعالیت های زمستانی از جمله اسکی و اسنوبورد مشغول شوند. محبوب ترین نقطه برای انجام این فعالیت ها، هوکایدومی باشد؛ زیرا مراکز تفریحی اقامتی عالی، ویژه اسکی، در آن موجود هستند و کیفیت برف آن فوق العاده است. بعلاوه بعضی مراکز تفریحی اسکی وجود دارند که به آسانی می توانید با یک سفر یک روزه از توکیو به آنها مراجعه کنید.

تفریحات زمستان ژاپن: آبتنی در اونسن های روباز

آبتنی کردن در اونسن ها (چشمه های آب گرم ژاپنی) در سردی هوا بسیار خوشایند تر و لذت بخش تر است؛ بویژه اگر اونسن در فضای باز باشد. در طول فصل زمستان، اونسن های منطقه ها شمالی ژاپن واقعا فوق العاده هستند؛ زیرا تمامی نواحی اطراف آنها از برف پوشیده شده است و شما می توانید در حین حمام آب گرم، از تماشای منظره ها زمستانی لذت ببرید. بخصوص اگر در یک مسافرخانه سنتی ژاپنی یا ریوکان اقامت کنید و غذا های داغ ژاپنی را نوش جان نمایید.

تفریحات زمستانی در ژاپن: چراغانی زمستانی

چراغانی های زمستانی از محبوب ترین جاذبه های کشور ژاپن در طول فصل زمستان هستند و رخداد های پر نور و چراغانی در سرتاسر کشور برگزار می گردند. بعضی از این رویداد ها بعد از کریسمس به سرانجام می رسند؛ اما بیشتر آنها در تمامی طول فصل زمستان ادامه می یابند؛ بنابراین از آنجایی که زمستان تازه شروع شده است، هنوز هم برای سفر کردن به ژاپن و تماشای این چراغانی ها دیر نیست و می توانید برای سفر به این کشور اقدام کنید.

تفریحات زمستان ژاپن: اسکیت روی یخ

اگر برای اسکی کردن وقت ندارید، می توانید در شهر بمانید و از انجام یک فعالیت زمستانی لذت ببرید. شهر توکیو دارای پیست های روباز متعدد برای انجام اسکیت روی یخ است که اغلب آنها در طول فصل زمستان باز می شوند. انجام این فعالیت بویژه به خانواده ها و زوج های جوان توصیه می شود.

تفریحات زمستانی در ژاپن: فستیوال برف ساپورو

فستیوال برف ساپورو Sapporo Snow Festival بزرگ ترین فستیوال زمستانی در کشور ژاپن به شمار می رود. این فستیوال در زمستان سال 2019 از 31 ژانویه تا 11 فوریه برگزار خواهد شد. این رویداد شامل تندیس های برفی و یخی خارق العاده نیز می باشد و سالانه بیش از دو میلیون بازدید نماینده را به خود جذب می کند.

تفریحات زمستان ژاپن: پارک میمون های جیگوکودانی

پارک میمون های جیگو کودانی Jigokudani Monkey Park یکی از منحصر به فرد ترین و مشهور ترین تماشای های کشور ژاپن است. در این پارک که در استان ناگانو Nagano Prefecture قرار گرفته است، می توانید میمون ها را ببینید که در حال آبتنی کردن هستند. میمون ها در این پارک زندگی می نمایند و در تمام طول سال در گوشه به گوشه آن دیده می شوند؛ اما بیشتر بازدید نمایندگان در فصل زمستان که همه جا از برف پوشیده می شود از این پارک بازدید می نمایند.

تفریحات زمستانی در ژاپن: روستای شیراکاواگو

روستای شیراکاواگو Shirakawago Village یک روستای سنتی زیباست که در لیست میراث جهانی یونسکو جای گرفته است. توصیه می کنیم صرف نظر از این که در کدام فصل به ژاپن سفر می کنید، از این روستا تماشا کنید؛ زیرا این روستا در تمامی فصل های سال زیبا و چشم نواز است؛ اما از آنجایی که در فصل زمستان با برف سفید رنگ پوشیده می شود، منظره ها خارق العاده ای را به بازدید نمایندگان ارائه می کند؛ بعلاوه رویداد های مختلف و چراغانی های باشکوه در طول فصل زمستان برقرار هستند.

تفریحات زمستان ژاپن: فستیوال کاماکورا

فستیوال کاماکورا Kamakura Festival یکی دیگر از رویداد های خارق العاده زمستانی در ژاپن است که شامل رسم زمستانی بخش های شمالی ژاپن به نام کاماکورا Kamakura (کلبه های برفی) می شود. این فستیوال به دو صورت در ژاپن برگزار می شود؛ فستیوال یوکوته کاماکورا Yokote Kamakura Festival و فستیوال یونیشیگاوا اونسن کاماکورا Yunishigawa Onsen Kamakura Festival که هر دو آنها هر سال برگزار می شوند و شامل تندیس ها و فانوس های کاماکورا Kamakura می باشند.

تفریحات زمستانی در ژاپن: تورنمنت بزرگ سومو در ژانویه

تورنمت سال نو ورزش سومو Sumo در مرکز ژاپن، توکیو Tokyo، در ژانویه 2019 شروع می شود و دو هفته به طول می انجامد. ورزش سومو Sumo یکی از مشهور ترین و سنتی ترین فعالیت ها در ژاپن به شمار می رود و در میان بازدید نمایندگان خارجی محبوبیت روزافزونی پیدا نموده است.

تفریحات زمستان ژاپن: تماشای زودهنگام شکوفه های گیلاس

در سفر زمستانی به ژاپن، لازم نیست تا بهار صبر کنید تا بتوانید شکوفه های زیبای گیلاس را ببینید. اولین شکوفه های گیلاس در شهر کاوازو Kawazu در استان شیزوکا Shizuoka Prefecture قابل مشاهده هستند. اگر در اوایل ماه فوریه به این شهر سفر کنید، می توانید شکفه های زودهنگام گیلاس را که کاوازو ساکورا Kawazu Sakura نام گرفته اند، بر درخت های این شهر ببینید. نکته مهم دیگر در خصوص درختان این شهر آن است که شکوفه های آنها مدت طولانی تری عمر می نمایند و در حدود یک ماه روی درخت ها می مانند.

تفریحات زمستانی در ژاپن: خوردن خرچنگ

غذا های فصلی متعددی هستند که توصیه می کنیم در سفرتان به ژاپن در طول فصل زمستان حتما آنها را امتحان کنید؛ برای مثال موکی mochi (کیک برنج) و خرچنگ. البته برترین مکان برای خوردن خرچنگ، هوکایدو Hokkaido است؛ اما در شهر توکیو Tokyo نیز رستوران های عالی برای خوردن انواع غذا های زمستانی ژاپن از جمله خرچنگ موجود هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 28 دی 1401 بروزرسانی: 28 دی 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1712

به "تفریحات زمستانی در ژاپن ، سفر زمستانی به ژاپن در شروع سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات زمستانی در ژاپن ، سفر زمستانی به ژاپن در شروع سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید