تعلیق از کار معلم بلژیکی به دلیل نشان دادن کاریکاتور موهن از پیامبر (ص)

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدیریت مدرسه ای در بلژیک یک معلم را که به دانش آموزانش کاریکاتورهای موهن از پیامبر اکرم (ص) نشان داده بود، از کار تعلیق کرد.

تعلیق از کار معلم بلژیکی به دلیل نشان دادن کاریکاتور موهن از پیامبر (ص)

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه دیلی میل، این معلم کاریکاتورهایی را به دانش آموزانش نشان داد که پیشتر مجله شارلی ابدو فرانسه آنها را منتشر نموده بود. این معلم در حین صحبت درخصوص یک معلم فرانسوی که اخیراً کشته شده است، این تصاویر را نشان داد.

شهردار منطقه مولینبیک که این مدرسه در آنجا واقع شده است، توضیح داد: تصمیم ما متکی به این حقیقت است که این تصاویر اهانت بار هستند، حتی اگر برای اهانت به پیامبر هم نبود، ما همین کار را می کردیم.

تعلیق فعالیت این معلم یک مجازات نیست بلکه یک اقدام تنبیهی است و پس از آن، این معلم ممکن است با اقدامات اداری روبرو گردد.

منابع خبری بلژیکی گزارش دادند که خانواده های دانش آموزان عنوان نموده اند که این معلم تبلتی را در اختیار بچه هایشان قرار داده است که به وسیله آن، تصاویری را نشان داده و به کسانی که خواستار دیدن این تصاویر نبودند، پیشنهاد داده است که به زمین یا جای دیگری نگاه نمایند.

این معلم درس شهروندی را به بچه ها 11 ساله آموزش می داد.

دو هفته قبل، پلیس فرانسه اعلام نمود که با گلوله یک مرد چچنی را که قاتل یک معلم بود کشته شده است که به دانش آموزانش کاریکاتورهای موهن به پیامبر (ص) را در مدرسه ای در اطراف پاریس نشان داده بود.

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 800

به "تعلیق از کار معلم بلژیکی به دلیل نشان دادن کاریکاتور موهن از پیامبر (ص)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق از کار معلم بلژیکی به دلیل نشان دادن کاریکاتور موهن از پیامبر (ص)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید