تحصیل دندانپزشکی در انگلستان 2020 (هر آنچه که باید بدانید)

به گزارش مجله مدیاپلیر، دندانپزشکی یکی از رقابتی ترین دوره ها در انگلستان است و متقاضیان پیروز باید نمرات تحصیلی عالی داشته باشند، متعهد به تکمیل دوره های طولانی و یادگیری مهارت های عملی و ذهنی مورد نیاز برای تمرکز طولانی مدت باشند. فارغ التحصیلان رشته دندانپزشکی در انگلستان، دوره خود را تحت عنوان کارشناسی جراحی دندانپزشکی (BDS) به سرانجام خواهند رساند.

تحصیل دندانپزشکی در انگلستان 2020 (هر آنچه که باید بدانید)

تحصیل در انگلستان در رشته دندانپزشکی به طور کلی پنج سال طول می کشند و در هر دو سطح آکادمیک و فنی تقاضای زیادی برای آنها وجود دارد. دانشجویان دندانپزشکی در این رشته به مطالعه علل، پیشگیری، مدیریت و درمان بیماری های دهان و دندان می پردازند.

در اولین سال تحصیلی بر دانش پایه پزشکی و بالینی در زمینه های آناتومی، فیزیولوژی، زیست شناسی دهان و بیوشیمی تمرکز می شود. این مطالعات علمی در تمام دوره تحصیل ادامه خواهند داشت، اما شبیه سازی مدرن برای انجام کار عملی تحت نظارت از انتهای سال اول شروع خواهد شد. در سال دوم، مطالعات دانشجو در مورد موضوعاتی خواهد بود که پایه دانش بالینی دندانپزشکی را تشکیل می دهند، مانند دندانپزشکی عملی، پروتزهای دندانی و امراض لثه و دندان. به عنوان بخشی از دندانپزشکی عملی، دانشجو یک درمان پوسیدگی شبیه سازی شده دندان را انجام خواهد داد.

در سال سوم، دانشجو به مطالعه عمیق در مورد موضوعات مربوط به دندانپزشکی خواهد پرداخت و شروع به مستقل شدن در کار عملی خود خواهد کرد. در سال چهارم دانشجو فرصت بیشتری برای ارتقای مهارت های دندانپزشکی خود خواهد یافت چون دانشجو در دندانپزشکی واقعی، در دانشکده دندانپزشکی و در جامعه کار خواهد کرد. در سال آخر، دانشجو احتمالا نصف سال را در دانشکده دندانپزشکی خود سپری خواهد کرد و نیمه دیگر را در یک محیط درمانی کار خواهد کرد. هنگامی که دانشجو کل دوره را به اتمام می رساند، مدرک کارشناسی جراحی دندانپزشکی (BDS) را دریافت خواهد کرد.

منبع: سفیرساعی
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 512

به "تحصیل دندانپزشکی در انگلستان 2020 (هر آنچه که باید بدانید)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحصیل دندانپزشکی در انگلستان 2020 (هر آنچه که باید بدانید)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید