برگزاری کارگاه های آموزشی میراث فرهنگی و صنایع دستی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری هرمزگان

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی هرمزگان از برگزاری دو کارگاه آموزشی نقش بسته بندی در فروش و صادرات صنایع دستی و ثبت آثار ملموس و ناملموس در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری هرمزگان اطلاع داد.

برگزاری کارگاه های آموزشی میراث فرهنگی و صنایع دستی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری هرمزگان

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، رضا برومند، مدیرکل این اداره، امروز سه شنبه 19 آذر با بیان این مطلب اضافه کرد: با توجه به اینکه فعالان حوزه صنایع دستی برای رقابت و حضور در بازارهای جهانی باید توجه ویژه ای به طراحی و کیفیت استاندارد بسته بندی محصولات خود داشته باشند، دوره آموزش نقش بسته بندی در فروش و صادرات صنایع دستی در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش برای صنعتگران و علاقه مندان برگزار گردید.

او اضافه کرد: برگزاری این دوره فرصت مناسبی برای فعالان صنایع دستی است که می خواهند محصولات خود را برای حضور بیشتر و بهتر در بازارهای جهانی آماده نمایند.

برومند در مورد برگزاری کارگاه آموزشی ثبت آثار ملموس و ناملموس گفت: در این کارگاه علاقه مندان با نحوه مستندسازی، شناسایی ثبت، احیا و همچنین حفاظت و پاسداری از میراث ملموس و ناملموس استان هرمزگان آشنا شدند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 183

به "برگزاری کارگاه های آموزشی میراث فرهنگی و صنایع دستی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه های آموزشی میراث فرهنگی و صنایع دستی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید