بالاترین ارزش و اجر خدمتگزاری مربوط به حوزه سلامت است

به گزارش مجله مدیاپلیر، معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت گفت: دوران مسئولیت دکتر نمکی با سیل و زلزله شروع شد و با کرونا به سرانجام رسید و بعضی افراد این دوران را بدشانسی یا کم شانسی می دانستند، اما این سنت الهی بود که انسان ها را برای پخته تر شدن، ارتقا و خودشناسی، امتحان می نماید.

بالاترین ارزش و اجر خدمتگزاری مربوط به حوزه سلامت است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهندس طاهر موهبتی در مراسم تکریم و قدردانی از خدمات دکتر سعید نمکی؛ وزیر سابق بهداشت که با حضور دکتر عین اللهی و مدیران ارشد وزارت بهداشت برگزار گردید، گفت: بالاترین ارزش و اجر خدمتگزاری مربوط به حوزه سلامت است و حقوق شهروندی و محرومین در بالاترین سطحش در حوزه سلامت، رعایت می گردد.

وی اضافه نمود: اگر جان یک انسان را نجات دادی همانا جان بشریت را نجات داده اید و این ارزش حوزه سلامت را نشان می دهد. شهادت می دهم که در حوزه سلامت، دلسوزی دکتر نمکی و خدمت به مردم و محرومین، زبانزد است.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت بهداشت اظهار داشت: زیبایی و ارزش حوزه سلامت به این است که برای خدمت رسانی در این حوزه، هیچ تفاوتی بین زن و مرد، رنگ پوست انسانها، سن و اعتقادات و دین آن ها وجود ندارد. کسانی که در حوزه سلامت خدمت می نمایند، انتخاب شده اند.

مهندس موهبتی گفت: امروز اخلاق در کشور ما فراموش شده است. متاسفانه علیرغم اینکه در ابتدای انقلاب به راحتی دروغ نمی گفتیم، غیبت نمی کردیم، تهمت نمی زدیم، آبروی کسی را نمی بردیم و آسمانی بودیم، اما امروز خیلی فاصله گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1292

به "بالاترین ارزش و اجر خدمتگزاری مربوط به حوزه سلامت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بالاترین ارزش و اجر خدمتگزاری مربوط به حوزه سلامت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید