بازیکنانی که کار سرمربی پرسپولیس را سخت کردند، امیدواری به آینده

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفت تیمش را برای ملاقات جام حذفی مقابل ویستا توربین با ترکیبی متفاوت وارد زمین کند تا بازیکنان اصلی بتوانند استراحت نموده و خود را برای ادامه بازی های لیگ برتر آماده نمایند.

بازیکنانی که کار سرمربی پرسپولیس را سخت کردند، امیدواری به آینده

با این حال پرسپولیس توانست با چهار گل حریف خود را شکست دهد تا صعودی مقتدرانه به یک هشتم نهایی جام حذفی داشته باشد.

سرخ ها در نیمه اول هیچ توپی را وارد دروازه ویستا توربین نکردند اما در 45 دقیقه دوم طوفان سرخ در هوای بارانی تهران شکل گرفت تا چهار بار دروازه حریف دسته اولی خود را باز نمایند.

علیرضا ابراهیمی، علی شجاعی، سیامک نعمتی، رضا اسدی و احسان پهلوان در ترکیب اولیه نهاده شدند تا هر یک از آنها عملکردی متفاوت داشته باشد.

خطوط سه گانه پرسپولیس در نیمه اول عملکرد قابل قبولی نداشت تا یحیی گل محمدی در بین دو نیمه تصمیم به ایجاد تغییر در ترکیب بگیرد.

علیرضا ابراهیمی و رضا اسدی بازیکنانی بودند که سرمربی پرسپولیس در آغاز نیمه دوم تعویض کرد تا سرخ ها با قدرت تهاجمی بیشتر و بازی سازی بهتر سمت دروازه ویستا توربین حمله نمایند.

تعویض هایی که نه تنها شیوه نمایش سرخ ها را تغییر داد بلکه عملکرد سایر بازیکنان را نیز تحت تأثیر خود قرار داد.

اسدی و ابراهیمی که در جابجایی تابستانی به پرسپولیس آمدند بار دیگر روی نیمکت نهاده شدند تا به نظر برسد یحیی هم از خریدهای میلیاردی خود چندان راضی نیست. بازیکنانی که برای حل مسائل دفاعی و میانی جذب شدند اما بیشتر اوقات روی نیمکت جا خوش کردند تا احتمال اینکه خیلی زود جمع سرخ ها را ترک نمایند وجود داشته باشد.

از سوی دیگر سایر نیمکت نشینان که کمتر فرصت خودنمایی داشتند عملکردی قابل قبول از خود به نمایش گذاشتند.

محمد شریفی گل اول پرسپولیس را زد تا نشان دهد اعتماد یحیی در روزهای اخیر به شیوه بازی فنی او و حضور به موقع در محوطه جریمه حریف بی علت نبوده است.

شریفی تا لحظه ای که در میدان مسابقه حضور داشت توپ ها را به خوبی پخش می کرد تا در ادامه میلاد سرلک بتواند با فضای بازی بیشتری به مهاجمان اضافه گردد.

سیامک نعمتی نیز بار دیگر در جمع مردان اصلی نهاده شد و گلزنی کرد تا نشان دهد خود را برای به دردسر انداختن یحیی در استفاده از او برای ترکیب اصلی آماده نموده است!

بازیکنی که در فصل جاری به علت آسیب دیدگی های متوالی کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرد اما هر وقت به میدان رفت تأثیر لازم را گذاشت.

علی شجاعی را کمتر کسی به خاطر شیوه بازی اش در فکر ها حفظ نموده است، چون که بیشتر طرفداران پرسپولیس از او شادی های گل به سبک پائولو دیبالا در فکر دارند. شجاعی تقریباً هر بار برای پرسپولیس بازی نموده گلزنی نموده است تا نشان دهد نه تنها برای بازی در هر پستی از دفاع و هافبک توانمند است بلکه در گلزنی نیز پیروز بوده است و می خواهد شادی گل تکراری اش را در اذهان طرفداران پرسپولیس قرار دهد.

عملکرد قابل قبول شجاعی، نعمتی و شریفی بر خلاف نمایش ابراهیمی و اسدی بود تا گل محمدی با دردسر تلخ و شیرین برای چینش بازیکنان خود در ادامه رقابت های لیگ برتر و جام حذفی داشته باشد.

کادر فنی پرسپولیس بر خلاف دو فصل گذشته مجبور شده بود بارها تغییراتی را در ترکیب ایجاد کند تا به سیستم دلخواه خود نزدیک گردد اما حالا با عملکرد تحسین برانگیز تعدادی از ذخیره های همیشگی خود باید منتظر ماند چه تدبیری برای استفاده از آنها به کار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1457

به "بازیکنانی که کار سرمربی پرسپولیس را سخت کردند، امیدواری به آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنانی که کار سرمربی پرسپولیس را سخت کردند، امیدواری به آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید