بازگشایی راه ارتباطی 624 روستای لرستان

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران/لرستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان از بازگشایی راه ارتباطی 624 روستای استان اطلاع داد.

بازگشایی راه ارتباطی 624 روستای لرستان

عباس شرفی بیان نمود: تا ساعت 19 امروز راه ارتباطی 624 روستای استان لرستان که در اثر بارش برف مسدود شده بود، بازگشایی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با توجه به بارش شدید برف از شامگاه آدینه 22 بهمن تا ظهر 23 بهمن، خوشبختانه با استقرار به موقع تیم های راهداری هیچ یک از محورهای اصلی و شریانی مسدود نشد و تردد روان در تمام محورها برقرار است.

وی اضافه نمود: در رابطه با راه های روستایی در مجموع راه ارتباطی 750 روستای استان مسدود شده بود که تا ساعت 19، 624 روستا بازگشایی شده و 126 روستا در حال برفروبی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان اظهار داشت: از مجموع روستاهای مسدود 120روستا در راستا شول آباد و گردنه گله بادوش الیگودرز قرار دارند.

این مسئول اضافه نمود: با توجه به بارش شدید برف و کولاک، علیرغم کوشش راهداران بدلیل کولاک شدید امکان تردد در این محور وجود ندارد ولی به دلیل وجود راه جایگزین از سپیددشت به شول آباد ارتباط این روستاها از راستا جایگزین برقرار است و ان شاء الله صبح فردا بازگشایی خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1532

به "بازگشایی راه ارتباطی 624 روستای لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی راه ارتباطی 624 روستای لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید