بازسازی آپارتمان: بازسازی لست آو آس برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید

به گزارش مجله مدیاپلیر، شرکت تفریح های تعاملی سونی و استودیو ناتی داگ بالاخره در جریان مراسم جشن بازی تابستانی 2022 (Summer Game Fest 2022) به صورت رسمی از نسخه بازسازی شده بازی آخرین بازمانده از ما با نام کامل آخرین بازمانده از ما قسمت اول (The Last of Us Part I) برای پلتفرم های پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی رونمایی کرد.

بازسازی آپارتمان: بازسازی لست آو آس برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

نسخه پلی استیشن 5 بازی قرار است در تاریخ 11 شهریور 1401 (2 سپتامبر 2022) با قیمت 70 دلار عرضه گردد. نسخه ای ویژه تحت عنوان نسخه فایرفلای (Firefly Edition) هم در دسترس خواهد بود. تاریخ عرضه بازی برای کامپیوترهای شخصی هنوز اعلام نشده است اما احتمالاً بازی چند ماه پس از عرضه روی کنسول برای کامپیوتر هم عرضه گردد.

سازندگان این بازی در بلاگ رسمی پلی استیشن در مورد این اثر بیان کردند:

چیزی که از تریلر بازی معین است، تغییرات زیادی در این نسخه بازسازی شده صورت گرفته است. مدل سازی شخصیت ها، نورپردازی و انیمیشن ها دوباره از پایه طراحی شده اند تا تجربه ای به مراتب بهتر را روی پلی استیشن 5 رقم بزنند. حتی درباره میان پرده های بازی هم باید اشاره نمود که نسخه اصلی دارای میان پرده های از پیش رندر شده بود که گرافیک بیشتری نسبت به نسخه اصلی داشتند اما در نسخه بازسازی شده میان پرده ها نه تنها نسبت به نسخه اصلی پیشرفت خوبی داشته اند، بلکه کاملاً in-game هستند. بعلاوه طبق توضیحات، تغییراتی در سیستم های گیم پلی ایجاد شده و به احتمال زیاد برخی از مکانیک های گیم پلی لست آو آس پارت 2 در این نسخه بازسازی شده پیاده سازی شده است که این می تواند تجربه بازی را بسیار بهتر و پویاتر کند.

با وجود این بهبودها، قیمت 70 دلاری بازی زیاد به نظر می رسد و شاید بهتر می بود سونی این نسخه بازسازی شده را در کنار یک نسخه نسل نهمی از لست آو آس پارت 2 با قیمت 70 دلار در دسترس قرار دهد. یا حداقل قیمت پایه بازی را معقول تر در نظر می گرفت.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1610

به "بازسازی آپارتمان: بازسازی لست آو آس برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: بازسازی لست آو آس برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید