مجموعه متال گیر سالید آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش مجله مدیاپلیر، کونامی (Konami) به تازگی از تاریخ انتشار و پلتفرم های مقصد مجموعه Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 رونمایی نموده است.

مجموعه متال گیر سالید آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید

این بسته شامل متال گیر، متال گیر سالید، Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty ،Metal Gear Solid 3: Snake Eater ،Metal Gear 2: Solid Snake و Snakes Revenge است. این مجموعه بعلاوه شامل رمان گرافیکی دیجیتال متال گیر سالید و دنباله آن به عنوان یک جفت کتاب کمیک تعاملی است که در ابتدا برای پلی استیشن پرتابل در سال 2006 منتشر شد. علاوه بر این، هر یک از پنج بازی اصلی شامل یک کتاب Screenplay دیجیتال شامل همه دیالوگ های درون بازی، اسکریپت ها و فایل های مربوط به شخصیت ها می گردد.

همنین پنج کتاب Master دیجیتال نیز بخشی از این بسته هستند که محتوایی شامل راهنما، نقل قول های شخصیت های کلیدی و اطلاعات دیگری درباره بازی های کوجیما ارائه می دهند. یکی از شگفتی های بسته وجود پورت NES متال گیر است که سال 1987 منتشر شده است. این بازی به قدری متفاوت بود که کوجیما در سال 2001 علنا آن را به علت عدم مطابقت با استانداردهایش محکوم کرد. از طرفی نسخه Snakes Revenge نیز بدون دخالت او توسعه داده شده است.

در نهایت، مجموعه Metal Gear Solid Master Vol. 1 با یک بسته موسیقی دیجیتال خلاصه شده شامل 20 آهنگ نمادین از این سری عرضه خواهد شد. این موسیقی ها شامل مواردی نظیر تم های نسخه های سالید اسنیک و Snake Eater می گردد که اثری از سینتیا هارل (Cynthia Harrell) است. در رابطه با دیگر اخبار مرتبط با این سری، بازسازی نسخه سوم نیز در دست ساخت است که تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما ظاهرا در اوایل 2024 میلادی عرضه خواهد شد. از طرفی نسخه دوم مجموعه متال گیر سالید نیز در راه است.

مجموعه Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 در تاریخ 24 اکتبر (2 آبان) امسال با قیمت 59.99 دلار برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. البته لازم به ذکر است که هر یک از نسخه ها به صورت دیجیتالی با قیمت 19.99 دلار در دسترس قرار می گیرند. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 تیر 1402 بروزرسانی: 6 تیر 1402 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1779

به "مجموعه متال گیر سالید آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه متال گیر سالید آبان ماه منتشر می گردد؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید