بازسازی آپارتمان کوچک

به گزارش مجله مدیاپلیر، پروژه بازسازی آپارتمان کوچک 40 متر مربعی در یک منطقه تاریخی در شهر بخارست قرار گرفته است. این اولین پروژه بازسازی بود که از زمان ساخت آپارتمان بر روی آن انجام می شد.

بازسازی آپارتمان کوچک

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

یکی از تغییرات مهم این آپارتمان، گسترش بالکن و ادغام آن با اتاق نشیمن بود. به این ترتیب یک فضای کوچک مخصوص گپ و گفت و کار در خانه به وجود آمد. همچنین باعث شد سطح بیشتری از شیشه در خانه وجود داشته باشد که به روشنایی خانه یاری می نماید. همه اجزای خانه رو به جنوب هستند، و پنجره های وسیع این بالکن هم نور طبیعی و زیبای روز را وارد خانه می نمایند. چشم انداز آپارتمان هم جذابیت خودش را دارد. این خانه در طبقه بالای یک حیاط خلوت و سرسبز قرار گرفته. روی یکی از پنجره های قبلی، کتابخانه بدون پشتی ساخته شده. نور زیبایی از لای کتاب ها به داخل خانه تابیده و اشعات آن، یک اتاق خواب رویایی به وجود می آورد.

تنها رنگی که در مبلمان دیده می گردد، سفید و بلوطی و چند نقطه مشکی است. سادگی مبلمان، یادآور سبک اسکاندیناویایی است. همه وسایل براساس نیازهای صاحبخانه طراحی شده اند. زمین راهروی ورودی و آشپزخانه، از خانه های سیاه و سفید و قهوه ای با طرح شطرنجی پوشیده شده که تقلیدی از آپارتمان های قدیمی این منطقه شهر بخارست است.

همه چراغ ها مشکی هستند و مدل هرکدام از آن ها براساس سبک دکوراسیون همان اتاق انتخاب شده. صاحبخانه علاقه خاصی به موزیک و فیلم دارد به همین خاطر چند پرتره سیاه و سفید از شخصیت های معروف روی دیوارها به چشم می خورد.

بازسازی آپارتمان کوچکمنبع: بازسازی ساختمان
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 475

به "بازسازی آپارتمان کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید