بادیگارد شب عروسی ساعتی 85 هزار تومان!

به گزارش مجله مدیاپلیر، این روز ها اجاره ماشین عروس و گل آرایی آن در شب های عروسی به اقدامی تشریفاتی بدل شده است و نرخ های بالای اجاره ماشین عروس، گل آرایی و حتی در برخی موارد کرایه اسکورت ماشین عروس، شهروندان را در انجام این کار ناتوان کرده است.

بادیگارد شب عروسی ساعتی 85 هزار تومان!

به گزارش خبرآنلاین، گل آرایی ماشین عروس رسمی به نسبت نوپا در ایران به شمار میرود که با نرخ های نجومی گل آرایی و اجاره خودرو به نظر نمی رسد برای مدت بیشتری دوام آورد.

در سال های اخیر دامنه خودرو های اجاره ای با توجه به تحریم ها محدودتر شده است و در عین حال نرخ های اجاره ماشین های عروسی سر به فلک کشیده است؛ در سال 1397 هزینه اجاره خودرو های بی ام و از 800 هزار تومان تا 2 میلیون و 500 هزار تومان متغیر بوده است، اما امروزه هزینه اجاره خودرو های این برند از 3 میلیون تومان تا 8 میلیون و 500 هزار تومان متغیر است.

بررسی ها حاکی از آن است که این روز ها اجاره خودرو های ایتالیایی در بازار به نسبت کاری غیرممکن است؛ اجاره خودرو مازراتی گرن توریسمو روزانه از 15 میلیون تومان آغاز می شود و این رقم بیش از نصف قیمت خودرو پراید 111 در سال 1397 است.

هزینه اجاره خودرو های پورشه نیز در سال های اخیر سر به فلک کشیده است به طوری که اجاره روزانه پورشه ماکان مدل 2017 بدون راننده 10 میلیون و 800 هزار تومان و با راننده 9 میلیون و 500 هزار تومان است.

بررسی ها حاکی از آن است که نرخ اجاره خودرو های مرسدس بنز روزانه 2 میلیون تا 6 میلیون تومان است؛ هزینه اجاره روزانه بنز S 500 با راننده این روز ها 5 میلیون و 590 هزار تومان است و هزینه اجاره روزانه این خودرو بدون راننده 6 میلیون و 150 هزار تومان است.

هزینه اجاره روزانه خودرو های تویوتا برای شب عروسی نیز این روز ها سر به فلک کشیده است به طوری که خودرو های این برند در بازه قیمتی 890 هزار تومان تا 6 میلیون و 480 هزار تومان اجاره می شوند.

خودرو های چینی نیز به بازار اجاره راه پیدا کردند

هم زمان با اوج گرفتن قیمت ها در بازار خودرو های چینی این خودرو ها به بازار اجاره راه پیدا کردند؛ هزینه اجاره خودرو های چینی برای شب های عروسی روزانه از 600 هزار تا یک میلیون تومان متغیر است.

هزینه اجاره روزانه خودرو ام وی ام 550 برای شب های عروسی 890 هزار تومان است و هزینه اجاره چری تیگو 7 برای شب های عروسی نیز یک میلیون و 380 هزار تومان است.

هزینه اجاره خودرو های کلاسیک چقدر است؟

هزینه اجاره خودرو های کلاسیک نیز این روز ها سر به فلک کشیده است به طوری که هزینه اجاره شورلت مدل 1956 روزانه 3 میلیون و 760 هزار تومان است و مدل 1977 این خودرو نیز این روز ها 3 میلیون و 790 هزار تومان اجاره می رود.

بادیگارد ساعتی 85 هزار تومان

بادیگارد نیز این روز ها به اقدامی تشریفاتی برای شب های عروسی افزوده شده است؛ بررسی ها حاکی از آن است که هزینه استخدام بادیگارد برای 10 ساعت در روز 850 هزار تومان است.

گران تر بودن گل آرایی از اجاره ماشین عروس

بررسی ها حاکی از آن است که پکیج های گل آرایی ماشین های عروسی این روز ها از 2 میلیون و 950 تا 6 میلیون و 250 هزار تومان متغیر است.

در این بین گویا هزینه دسته گل عروسی نیز به طور جداگانه محاسبه می شود و از 750 تا یک میلیون و 500 هزار تومان متغیر است.

هزینه اجاره اسکورت ماشین عروس چقدر است؟

اسکورت ماشین عروس، یکی از آپشن هایی است که به تازگی وارد برگزاری عروسی ها شده است و هنوز به دلیل تازگی خود، بسیاری از افراد، با آن آشنا نیستند. در اسکورت عروسی شما افرادی را می بینید که دور تا دور ماشین عروس قرار گرفته اند و نقش محافظتی دارند. هر چند که اصل این کار، برای محافظت نیست و بیشتر جنبه تشریفاتی دارد، اما ظاهر قضیه، این را به بینندگان می رساند.

هزینه اسکورت عروسی بستگی به ساعت هایی که خودرو اجاره داده می شود، دارد. معمولا 10 ساعت، خودرو ها اجاره داده می شوند و اگر بیشتر از این ساعت باشد، به ازای هر ساعت باید، هزینه جداگانه ای پرداخت شود.

بررسی ها حاکی از آن است که هزینه اجاره هر موتورسیکلت برای اسکورت ماشین عروس از یک میلیون و 800 هزار تومان آغاز می شود.

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1615

به "بادیگارد شب عروسی ساعتی 85 هزار تومان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادیگارد شب عروسی ساعتی 85 هزار تومان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید