افشاگری تازه:چه کسانی اجازه ندادند تراکتور قهرمان گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، مالک باشگاه تراکتور گفت: تراکتور می توانست خیلی زودتر قهرمان گردد، ولی بعضی از سایت ها و کانال ها که ضد تراکتور هستند، اجازه ندادند.

افشاگری تازه:چه کسانی اجازه ندادند تراکتور قهرمان گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات چگونه تراکت طراحی کنیم از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

فارس: به نقل از باشگاه تراکتور، محمدرضا زنوزی مطلق در مصاحبه با رادیو ایران، ضمن رد شایعه پرداخت بیش از پنج میلیارد تومان برای فسخ قرارداد دنیزلی، اظهار کرد: ایشان خودش به خاطر ترس از زلزله رفت و این موضوع را در مصاحبه ای اعلام نموده است.

وی در مورد عملکرد باشگاه در انتخاب سرمربی خارجی، اعلام کرد: بسیاری از باشگاه ها در انتخاب سرمربی خارجی اشتباه می نمایند که ما هم یکی از این باشگاه ها هستیم. عملکرد سایر مربیان خارجی لیگ برتر را هم باید در سرانجام فصل آنالیز کنیم.

زنوزی با اشاره به شکست تراکتور مقابل ماشین سازی، اظهار کرد: این بازی تمامی حرف و حدیث ها را از بین برد. معتقدم تراکتور در هیچ کدام از بازی هایش همچون بازی سال جاری مقابل ماشین سازی، به سه امتیاز احتیاج نداشت؛ تراکتور و ماشین سازی برادر هستند، ولی در زمین بازی، رقیب همدیگر به شمار می فرایند.

وی در مورد موضوعات مطرح شده پیرامون احتمال فروش باشگاه تراکتور، گفت: من گفته بودم که بنده برای کشور، استان و شهرم هزینه هایی تقبل شدم تا طرفداران خشنود شوند، ولی وقتی افراد محدودی با صحبت هایشان این هزینه ها را نادیده بگیرند، طبیعی است که من عصبانی شده و اعلام کنم که با تداوم این رفتارها، تیم را به خود مردم تحویل می دهم. من هزینه می کنم که برای خود و شهر و کشورم عزت بدست بیاورم نه ذلت. یکی از کانال ها حرف های بی شرمانه و تأسف برانگیز زده است.

زنوزی ادامه داد: با دور شدن تراکتور از حواشی، نتایجش بهتر می گردد. تراکتور در این چهار بازی به دلیل دوری از حواشی، نتایج خوبی کسب نموده است. دست آقای ساکت الهامی و بازیکنان به ویژه آقایان شجاعی، دژاگه و حاج صفی درد نکند، واقعاً زحمت کشیدند تا نتایج در خور شأن خودشان کسب نمایند.

وی در رابطه با شرایط کلی فوتبال ایران، بیان کرد: بنده پیش از این نیز اعلام نموده بودم که تا زمانی که فدراسیون ما مستقل نگردد، مسائل برطرف نمی گردد. فدراسیون ما استقلال نداشته و درآمدی ندارد. بنده پیش از این از آقای تاج انتقاد داشتم، ولی دوست ندارم در مورد کسی که استعفا نموده حرف بزنم. به هر حال ایشان هم زحمت کشیده و دستش درد نکند.

مالک باشگاه تراکتور با بیان اینکه باید به دنبال فردی باشیم که فدراسیون را مستقل کند، اعلام کرد: اینکه بر اساس منافع بگویند فدراسیون دولتی است یا غیر دولتی، درست نیست. فردی برای ریاست فدراسیون باید انتخاب گردد که بتواند فدراسیون را از این شرایط خارج کند و تیم ملی نیز شرایطش بهبود یابد.

وی با تأکید بر اینکه بنده در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنم، گفت: من یک تاجر هستم و کسی باید در انتخابات فدراسیون شرکت کند که بتواند به فوتبال ایران یاری کند.

زنوزی در مورد شرایط نیمکت تراکتور، گفت: هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه در جریان انتخاب سرمربی هستند و هفته آینده در این زمینه تصمیم گیری می گردد.

وی با بیان اینکه بنده چندان اهل مصاحبه نیستم، اظهار کرد: من همواره واقعیت ها را می گویم و بعضی ها از حرف هایم ناراحت می شوند. دوست ندارم این افراد کینه ای نسبت به بنده نداشته باشند. یک سری حرف های کلیشه ای هست که همه در رادیو می گویند، ولی باید واقعیت ها را به زبان بیاوریم.

زنوزی در سرانجام گفت: از طرفداران تشکر می کنم که تراکتور را تحمل کردند، با صبر کردن به نتایج دلخواه می رسیم.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 252

به "افشاگری تازه:چه کسانی اجازه ندادند تراکتور قهرمان گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشاگری تازه:چه کسانی اجازه ندادند تراکتور قهرمان گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید