اعزام تجهیزات برای راه اندازی 27 خانه ورزش روستایی خراسان جنوبی

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرنگاران/خراسان جنوبی تجهیزات مورد احتیاج برای راه اندازی و تجهیز 27 خانه ورزش روستایی استان به مناطق مختلف استان اعزام شد.

اعزام تجهیزات برای راه اندازی 27 خانه ورزش روستایی خراسان جنوبی

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محسن قطبی، معاون توسعه ورزشی ورزش و جوانان خراسان جنوبی، امروز یکشنبه 8 تیر در این مراسم اظهار کرد: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و توسعه نشاط، شادابی و امید در بین جوانان روستایی 27 خانه ورزش روستایی در قالب اولین کاروان امید و نشاط، تجهیز و راه اندازی می گردد.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: کاروان نشاط و امید امروز از مجموعه ورزشی علوی بیرجند به شهرستان های طبس، قاینات، فردوس، بشرویه، سرایان، نهبندان و سربیشه اعزام می گردد.

معاون توسعه ورزشی ورزش و جوانان خراسان جنوبی اعلام کرد: مرحله دوم اعزام تجهیزات تا اواخر تیرماه جاری برای 25 خانه ورزش روستایی دیگر خواهد بود.

قطبی اظهار کرد: به همت اداره کل ورزش و جوانان و هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی به ازای هر خانه ورزش روستایی 10 میلیون تومان تهیه و با عنوان کاروان نشاط و امید به خانه های ورزش روستایی اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: تجهیزات ورزشی شامل توپ، تور، میز تنیس روی میز، فوتبال دستی، دوچرخه، میز شطرنج و دارت است.

در این مراسم، از 27 دهیار این روستاها تجلیل، سوگندنامه دهیاران قرائت و این تجهیزات به این افراد تحویل داده شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 560

به "اعزام تجهیزات برای راه اندازی 27 خانه ورزش روستایی خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام تجهیزات برای راه اندازی 27 خانه ورزش روستایی خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید