اتاق سرمایه گذاری گردشگری لرستان تشکیل می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: اتاق سرمایه گذاری حوزه گردشگری در استان لرستان تشکیل می گردد.

اتاق سرمایه گذاری گردشگری لرستان تشکیل می گردد

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از خرم آباد، حسین سلاح ورزی ظهر امروز در جلسه کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ضمن تقدیر از کوشش های اعضای کمیسیون گردشگری این اتاق گفت: یکی از ارزشمندترین بخش هایی که در راستا توسعه قابلیت کار مفید فراوانی دارد، حوزه گردشگری است.

وی اضافه کرد: کمیسیون ها بازوان توانمند اتاق هستند و می توانند ارکان تصمیم سازی برای کارهای اجرایی باشند و هر چقدر کمیسیون ها فعالیت جدی و مثبت داشته باشند، مسلما اتاق هم در حوزه اجرایی به همان اندازه پیروز می گردد.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی برای برطرف موانع توسعه گردشگری استان مطرح کرد: می توانیم از دل جلسات کمیسیون گردشگری موضوعات مؤثر و اجرایی خوبی برای طرح در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان بیرون بکشیم.

وی به تشکیل اتاق سرمایه گذاری در حوزه گردشگری لرستان اشاره و بیان نمود: تشکیل این اتاق، ایده خوبی است که از آن حمایت به عمل می آوریم.

سلاح ورزی توضیح داد: البته باید به گونه ای عمل کنیم که مانند بعضی حوزه های دیگر، شائبه موازی کاری وجود نداشته باشد.

وی اعلام کرد: اتاق سرمایه گذاری در حوزه گردشگری می تواند برای شناسایی مسائل و مسائل پیش روی توسعه گردشگری استان و همچنین حمایت از فعالان این بخش بسیار مؤثر باشد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان گفت: کمیسیون گردشگری اتاق لرستان ظرفیت بالایی برای راه اندازی و ایجاد اتاق سرمایه گذاری گردشگری استان دارد و بر همین اساس پیشنهاد می کنم هسته اولیه این اتاق در همین کمیسیون بنا گذاشته گردد.

وی با اشاره به دستورکار جلسه اضافه کرد: تدوین طرح جامع گردشگری هم ایده خوبی است، اگرچه به نظر می رسد چنین طرحی در گذشته آماده شده باشد.

سلاح ورزی مطرح کرد: اگر چنین طرحی وجود داشته باشد، باید مورد بازنگری قرار گرفته، به روز گردد و با طرح توسعه گردشگری کشور هم مقایسه گردد.

وی بیان نمود: اگر در همین زمینه سرفصل هایی در کمیسیون آماده گردد، می تواند از این خطر که بیرون از استان بخواهند به صورت کتابخانه ای طرحی را به استان تحمیل کنند، جلوگیری کند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی لرستان در زمینه ضرورت معرفی سوغات لرستان نیز گفت: در اتاق لرستان سال هاست به این موضوع پرداخته ایم، اگرچه اقدام عملی مشخصی انجام نشده است.

وی اضافه کرد: اتاق از هر سازوکاری که در زمینه ایجاد و معرفی یک محصول به عنوان سوغات و برند لرستان فعالیت کند و کار را جلو ببرد به صورت جدی حمایت می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 257

به "اتاق سرمایه گذاری گردشگری لرستان تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتاق سرمایه گذاری گردشگری لرستان تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید