آنچلوتی: از این رئال لذت ببرید

به گزارش مجله مدیاپلیر، سرمربی رئال مادرید از پیروزی در ال کلاسیکو بسیار خشنود است و تیمش را شایسته این پیروزی ارزشمند دانست.

آنچلوتی: از این رئال لذت ببرید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از مارکا، رئال مادرید در حساس ترین و مجذوب نماینده ترین بازی هفته دهم رقابت های لالیگا به مصاف بارسلونا رفت.

این بازی که در نوکمپ برگزار گردید با نتیجه دو بر یک به سود رئال به انتها رسید تا این تیم به صدر جدول رده بندی صعود کند.

کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: این رئال می تواند در هر رقابتی برای قهرمانی و پیروزی به میدان رود. باید شاد باشیم چرا که در یک بازی حساس به پیروزی دست پیدا کردیم. تیم بسیار محکم و سرحال شده است و باید در کارهای هجومی فعالیت بیشتری داشته باشیم. نباید فراموش کنیم که برای یک تیم بزرگ بازی کردیم و اذیت هم شدیم.

او ادامه داد: بازی درگیرانه و تاکتیکی بود. در کارهای دفاعی بسیار خوب بودیم و در ضد حملات هم موثر ظاهر شدیم. این رئال کیفیت بالایی دارد و شما می توانید از آن لذت ببرید. بازی آسانی نبود و باید به خاطر این پیروزی بسیار شاد باشیم.

آنچلوتی طلسم پیروز نشدن به عنوان مربی در نوکمپ را شکست. او دراین باره گفت: از پیروزی در ال کلاسیکو شاد هستم چرا که این مهم ترین بازی است. حریف هم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. من در طول بازی اصلا احساس ترس و یا نگرانی نکردم اما قبل از اینکه داور سوت انتها را بزند کمی نگران شدم.

سرمربی رئال مادرید در انتها به ستایش از عملکرد خط حمله تیمش پرداخت و گفت: وینیسیوس و رودریگو خوب بودند و آسنسیو هم روی گل دوم تاثیر گذاشت. همه بازیکنان خوب هستند و می خواهند بازی نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1378

به "آنچلوتی: از این رئال لذت ببرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: از این رئال لذت ببرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید