طراحی سایت: آماده باش کامل نیروها و تجهیزات در سایت های برف روبی شمال تهران

به گزارش مجله مدیاپلیر، خبرگزاری خبرنگاران- نیروهای انسانی و تجهیزات در سایت های برف روبی شمال تهران آماده خدمات رسانی شبانه روزی به شهروندان به هنگام بارش ها هستند.

طراحی سایت: آماده باش کامل نیروها و تجهیزات در سایت های برف روبی شمال تهران

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، حمید رضا حاجوی شهردار این منطقه در بازدید سر زده از سایت مرکزی برف روبی گلچین، ولنجک، جمشیدیه ،انهار و مسیل های شمال تهران اقدام به آنالیز و رصد شرایط نیروهای عملیاتی، تجهیزات برف روبی، نحوه راهنمایی آبهای سطحی، نگهداشت شهر و پیغام های شهروندان در سامانه 137نمود و ضمن تشکر از همه عوامل و نیروهای مستقر در ستاد برف روبی و سطح منطقه که به صورت شبانه روزی در کوشش هستند تا خدمات رسانی به شهروندان را بدون وقفه انجام دهند، بارش باران و برف را نعمت الهی دانست و گفت: همه امکانات ، تجهیزات و عوامل ستاد برف روبی و خدمات شهری به صورت آماده باش هستند و منطقه در آمادگی کامل جهت بارش این نعمت های الهی واقع شده است و برای آرامش شهروندان از هیچ خدمتی فروگذار نمی کند.

حاجوی خاطر نشان ساخت: اندازه بارش در منطقه یک به علت موقعیت جغرافیایی آن از میانه شهر تهران بیشتر است و این امر آمادگی همه جانبه نیروهای خدمات رسان را می طلبد که در حال حاضر این آمادگی وجود دارد و نیروهای همه حوزه های اجرایی پای کار هستند تا با کوشش شبانه روزی از بروز هر گونه اتفاق و نابسامانی در خدمات رسانی به شهروندان جلوگیری کنند.

وی بعلاوه از شهروندان خواست با مشارکت خود مدیریت شهری منطقه را کمک کنند و از ریختن هرگونه زباله در انهار و رودخانه ها پرهیز کنند و از استقرار در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها و نقاط مرتفع جدا خودداری کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آذر 1400 بروزرسانی: 16 آذر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1395

به "طراحی سایت: آماده باش کامل نیروها و تجهیزات در سایت های برف روبی شمال تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: آماده باش کامل نیروها و تجهیزات در سایت های برف روبی شمال تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید