7 خیابان معروف استانبول برای خرید

به گزارش مجله مدیاپلیر، خیابان استقلال İstiklal Caddesi

میدان تکسیم یکی از میادین مشهور استانبول است که در سفر به آن حتما از آن می گذرید. خیابانی که از میدان تکسیم آغاز می گردد و به سمت جنوب غربی (تینل) می رود، می تواند گزینه ای برای خرید باشد. این خیابان استقلال نام دارد و یکی از مشهورترین خیابان های ترکیه است. در این خیابان شلوغ، رنگارنگ و پر زرق و برق، بوتیک های محلی و بین المللی دیده می شوند. هم چنین، خیابان های فرعی و کوچکی در این خیابان هستند که می توانید در هر کدام از آن ها دنبال اجناس مورد نظر خود بگردید. هر زمان که خسته شدید می توانید در کافه های آن نفسی تازه کنید یا با ترموا بازگردید.

7 خیابان معروف استانبول برای خرید

بهترین تجربه سفر را با تور ارزان استانبول در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

سردار اکرم Serdar-ı Ekrem

سردار اکرم نام خیابانی سنگفرش، دنج و زیبا در نزدیکی برج گالاتا است. برای تماشا بوتیک های خاص استانبول باید به این خیابان سر بزنید. اگر اهل عتیقه جات، جواهرات و اجناس خاص هستید ما این خیابان را پیشنهاد می کنیم. البته یادتان باشد در این خیابان خبری از برندهای معروف نیست. بعد از گشت و گذار در این خیابان می توانید در کافه های دنج آن استراحت کنید و قهوه بنوشید.

خیابان چوکورجوما Çukurcuma Caddesi

خیابان پیچ در پیچ کوکورکوما تنها برای خرید نیست. خانه های سبک نئوکلاسیک آن علت دیگری است که سبب جذب گردشگران شده. البته عتیقه جات پر زرق و برق آن چیزی نیست که بتوان از آن گذشت. هم چنین برای تماشا تاریخ استانبول می توانید سری به موزه بی گناهی که در این خیابان واقع شده سر بزنید.

مرکز خرید زورلو

این فروشگاه بیشتر به خاطر فروشگاه رسمی اپل استور معروف شده است. هم چنین برندهای عظیم و فروشگاه های معروف ترکیه (مانند Beymen) در این مرکز خرید هستند. هم چنین برند معروف Gap را در طبقه پایین این مرکز می توانید ببینید. رستوران و کافه از دیگر امکانات این مرکز خرید است.

خیابان عبدی ایپکچی

برای خرید از برندهای لوکس بین المللی به این خیابان بروید. این خیابان در محله نیشان تاشی، یکی از ثروتمندترین محله های استانبول، واقع شده است. در این محله، مردم ثروتمند، کافه ها و مغازه های لوکس استانبول را می بینید. البته اینجا برندهای ارزانتر مثل zara, Massimo dutti ,... هم دارد که می توانید از آن خریداری کنید.

خیابان بغداد

برای خرید در استانبول احتیاج نیست حتما به بخش اروپایی استانبول بروید. خیابان بغداد یا بادات جاده سی (تلفط ترکی) در بخش آسیایی استانبول واقع شده و یکی از خیابان های معروف استانبول است. در این خیابان، می توانید برندهای مختلف را بیابید و بعلاوه به علت فاصله نزدیکی که به دریا دارد می توانید از تفریحات ساحلی لذت ببرید. درست است که بخش اروپایی استانبول پرطرفدارتر است اما اگر گذارتان به بخش آسیایی استانبول خورد حتما از این بازار بازدید کنید.

منطقه ببک و آرناووتکوی Bebek and Arnavutköy

این منطقه در نزدیکی سواحل اروپایی بسفر واقع شده. می توانید بعد از قدم زدن در کنار سواحل زیبای بسفر در خیابان های ببک قدم بزنید، از برندهای ترک خرید کنید و در رستوران هایش وعده ای غذای خوشمزه میل کنید.

منبع: دالاهو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1222

به "7 خیابان معروف استانبول برای خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 خیابان معروف استانبول برای خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید