یک شب رویایی در برترین رستوران بدروم؛ Macakizi (تور ترکیه)

به گزارش مجله مدیاپلیر، در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی ها و غذای رستوران های شهر بدروم آشنا نماییم.

یک شب رویایی در برترین رستوران بدروم؛ Macakizi (تور ترکیه)

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

شهر بدروم در کشور ترکیه یکی از مقاصد مهم و پرطرفدار توریستی به خصوص در میان ایرانیان به حساب می آید که هر ساله توریستان زیادی را به سوی خود جذب می کند. هتل هایی که در بدروم اقدام به پذیرش مسافر و توریست می نمایند مانند شهرهای آنتالیا و کوش آداسی، معمولا خدمات خود را به صورت ALL و UALL ارائه می دهند که به همین علت کمتر پیش می آید که مسافران در طول زمان اقامت در این شهر، به رستوران های داخل شهر سر بزنند.

اما با این شرایط ممکن است بعضی از افراد دل به دریا زده و علاقمند باشند که سری به رستوران های بدروم زده و طعم غذا های این رستوران ها را امتحان نمایند.

آشنایی با رستوران های برتر در شهر بدروم

قبل از آشنایی با رستوران Macakizi ترکیه در شهر بدروم به صورت مختصر با تعدادی از برترین رستوران های این شهر آشنا خواهیم شد.

  • رستوران هوکانین یِری بدروم (Hocanın Yeri Restaurant)

بدون شک یکی از برترین رستوران­ های شهر بدروم محسوب می گردد که در آن می توانید هر نوع غذایی به غیر از غذا های دریایی مانند مانتی (خمیر دست ساز پر شده با گوشت ادویه دار که همراه با ماست، سیر و سس گوجه سرو می گردد) و چیگ بورک (خمیر سرخ شده که با گوشت یا پنیر پر شده) را امتحان کنید.

غذاهای این رستوران با برترین کیفیت و طعم عالی و لذیذ سرو می شوند. قیمت غذا ها در این رستوران ارزان و ارزان است. این رستوران زیبا در کنار آب­ های نیلگون دریا قرار گرفته که می توانید در حین صرف کردن غذای خود از تماشای منظره زیبای دریا نیز نهایت لذت را ببرید.

  • رستوران مِمِدوف بدروم (Memedof Restaurant)

عنوان معروف­ ترین رستوران در شهر بدروم را می توان به این رستوران داد که در ساحل قرار گرفته و برای مشتریان خود ماهی تازه سرو می کند. میزهایی که در تراس این رستوران قرار دارند منظره مستقیم و زیبایی رو به دریا دارند که برای استفاده از آن ها باید از قبل نسبت به رزرو اقدام کنید.

مشتریان در بدو ورود به این رستوران دو تابلو در مقابل دیدگان خود می بینند که بر روی یکی از آن ها غذاهای روز و بر روی تابلوی دیگر مزه­ های تازه روز نوشته شده است. شاکشوکا (بادمجان سرخ شده با سس ماست و سیر)، فاوا (دانه های له شده فاوا)، دنیز بوریوسزی (رازیانه) لاکردا (بونیتوی شور)، دلمه صدف و کالامارتاوا (کالاماری سرخ شده) و ماهی کبابی از جمله غذاهای لذیذ و معروف این رستوران هستند که ارزش امتحان کردن را خواهند داشت.

  • رستوران اورفوز بدروم (Orfoz Restaurant)

این رستوران در شهر بدروم با این هدف تأسیس شده که انواع غذا های دریایی را برای مشتریان خود سرو کند. این رستوران زیبا با میز های چوبی زیبایی تزئین شده که با سرو غذا های لذیذ دریایی ساعات خاطره ­انگیزی را برای شما رقم خواهد زد.

ساردین ساشیمی، مار ماهی دودی، حلزون دریایی در سس، صدف دریایی تازه با لیمو و صدف دوکپه ای تازه پخته شده از جمله برترین و لذیذترین غذاهای دریایی هستند که در این رستوران با مواد اولیه تازه و با کیفیت طبخ شده و برای مشتریان سرو می گردد.

  • رستوران لیمون بدروم (Limon Restaurant)

نوبت به یکی از زیبا ترین رستوران­ های بدروم می رسد که در یک باغ سرسبز و زیبا با میزها و جایگاه های کلاسیک تزئین شده است و در برابر منظره با شکوهی از غروب خورشید قرار گرفته دارد. مزه تازه همراه با کباب چیچگی دولماسی یکی از محبوب ­ترین و لذیذترین غذاهای موجود در منوی این رستوران زیبا به شمار می آید. صرف شام در این رستوران یکی از رمانتیک ­ترین شام ­های شما در طول دوران زندگی خواهد بود.

معرفی رستوران Macakizi ترکیه

رستوران Macakizi ترکیه یکی از برترین رستوران ­ها در ترکیه به حساب می آید که در شهر بدروم قرار گرفته است. معروفیت این رستوران به خاطر سرو غذا های ترکیه ای و اروپایی برای مشتریان است. این رستوران با خدمات با کیفیت و منحصر به فردی که به مسافران و توریستان ارائه می دهد کوشش می نماید خاطره ای به یادماندنی را برای آن ها ثبت کند.

این رستوران در شهر بدروم و در یکی از هتل های آن قرار گرفته که به علت قرارگیری در یک منطقه خوب و عالی، موقعیتی بسیار مناسب برای دسترسی مسافران و توریستان دارد. اینجا تنوع غذایی بسیار خوبی دارد به واسطه سرو غذاهای خوش طعم و با کیفیت توانسته به یکی از رستوران های محبوب در ترکیه تبدیل گردد و معروفیت خاصی پیدا کند.

دکوراسیون رستوران Macakizi ترکیه

اولین چیزی که پس از ورود به این رستوران چشمان شما را به خود خیره می نماید دکوراسیون شیک و زیبای آن است که با یک چیدمان خاص کوشش نموده محیط منحصر به فردی را برای مشتریان فراهم کند.

در این رستوران در ایام خاص از گل­ های تازه بر روی میزها استفاده می نمایند که با عطر خود فضای مطبوعی را در این رستوران ایجاد می نمایند. دکوراسیون این رستوران که بسیار زیبا و شیک طراحی شده در کنار منظره زیبای آن، فضای خاص و به یادماندنی را به وجود آورده است. در این رستوران جا گذاری چراغ ها به نحوی اجرا شده تا محیط آرامش ­بخشی را برای مشتریان پدید آورد.

منو و تنوع غذایی رستورانMacakizi ترکیه

از مهم ترین مواردی که در ارزشیابی یک رستوران اهمیت فراوانی دارد، منوی غذایی و تنوع غذاهایی است که این رستوران ارائه می کند. رستوران Macakizi ترکیه برای طبخ غذاهای خود از مواد ارگانیک و تازه و بسیار خاص استفاده می نماید.

منوی این رستوران به گونه ای طراحی شده که هر روز به روزرسانی می گردد و می تواند مشتریان خود را با غذا های نو و خاص خود سورپرایز کند. این رستوران غذاهای سنتی ترکیه و غذاهای اروپایی را با طعم لذیذ و منحصر به فردی ارائه می نماید که معمولا برای طبخ آن­ها از ادویه­ های خاص ترکی استفاده می گردد. سرو نوشیدنی ­های خاص و خوش طعم از دیگر ویژگی­ های شاخص این رستوران هستند که در کنار غذاهای لذیذ آن خاطرات بیاد ماندنی را برای مشتریان رقم خواهند زد.

کارکنان رستوران Macakizi ترکیه

کارکنانی که در این رستوران مشغول به کار هستند اغلب به چند زبان زنده جهان مسلط هستند و به همین علت قدرت ارتباط بسیار قوی دارند و می توانند به راحتی با بیشتر مشتریان رستوران ارتباط کلامی برقرار نمایند. برخورد این کارکنان با مشتریان بسیار محترمانه و مهربانانه و همراه با صبوری زیاد است تا مشتریان بتوانند در کمال آرامش غذای مورد نظر خود را از داخل منوی رستوران انتخاب نمایند.

این کارکنان در هنگامی که مشتریان در انتخاب غذای خود از منوی رستوران با مشکل روبرو می شوند، می توانند با ارائه پیشنهاد میهمانان را هدایت نمایند. خدمات رسانی به وسیله کارکنان در رستوران Macakizi ترکیه در بالاترین سطح و بسیار عالی انجام می گردد.

سرآشپزان رستوران Macakizi ترکیه

در طبخ غذا در رستوران و ارائه آن به مشتریانی با سلایق و ذائقه­های مختلف، تجربه از اهمیت فراوانی برخوردار است که می تواند طعم، عطر و کیفیت غذا را تا چند برابر افزایش دهد. سرآشپزانی که در رستوران Macakizi ترکیه مشغول به فعالیت هستند همگی از تجربه بالایی در طبخ انواع غذاهای محلی ترکی و غذا های اروپایی برخوردار هستند.

سرآشپزان این رستوران با تجربه و مهارتی که در طبخ غذاها دارند کوشش می نمایند که ضمن حفظ ویتامین­ ها و مواد مغذی در غذا ها، انواع غذا های ترکی و اروپایی را با برترین طعم و کیفیت به مشتریان ارائه دهند. کیک­ ها، شیرینی­ ها، بیسکویت­ های شکلاتی و بستنی ­ها که در منوی این رستوران به چشم می خورند، انواع دسرهایی هستند که به وسیله سرآشپزان خبره این رستوران تهیه و در اختیار مشتریان قرار می گیرند و از طعم بسیار لذیذی برخوردار هستند.

موقعیت رستوران Macakizi ترکیه

این رستوران از نظر موقعیت مکانی در محلی واقع شده که دسترسی بسیار خوبی برای مسافران فراهم می کند تا آن­ها بتوانند پس از صرف غذای خود در رستوران به گشت و گذار در شهر بپردازند و یا پس از قدم زدن در خیابان­ های شهر برای صرف یک وعده غذای لذیذ و به یادماندنی به این رستوران مراجعه نمایند.

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1647

به "یک شب رویایی در برترین رستوران بدروم؛ Macakizi (تور ترکیه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شب رویایی در برترین رستوران بدروم؛ Macakizi (تور ترکیه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید