یک روش آسان و زیرکانه برای چمدان بستن

به گزارش مجله مدیاپلیر، گنجاندن تمامی لباس ها، کفش ها و لوازم آرایشی و بهداشتی تنها در یک چمدان نیاز به داشتن مدرک مهندسی ندارد؛ هر چند در ابتدا کاری سخت و سخت به نظر می رسد.

یک روش آسان و زیرکانه برای چمدان بستن

چمدان بستن دو مرحله دارد: اول از همه باید لوازم خود را برای چیده شدن در چمدان آماده کنید و در مرحله دوم باید آنها را تنگاتنگ هم در چمدان بچینید. با این کار وقتی به مقصد برسید نه تنها همه چیز همراهتان خواهد بود بلکه هیچ کدام هم چروک نمی شوند.

لول کنید و تا کنید

لباس های معمولی مثل جین، تی شرت و لباس خواب را لول کنید تا در فضا صرفه جویی شود. وقتی این اقلام سفت و تنگ هم چیده شوند، می توانید آنها را در لبه های ساکتان بچینید و از آنها برای پر کردن فضای بین چیزهای دیگر استفاده کنید. بقیه لباس های خود مانند ژاکت، شلوار کتان، پیراهن مردانه و زنانه را تا کنید. اگر با لباس های ظریف و نازک سفر می کنید و می خواهید چروک نشوند، از کیسه های خشکشویی خالی برای لایه لایه گذاشتن بین لباس ها استفاده کنید.

لایه لایه چمدان ببندید

اول از همه کفش ها را بگذارید. کف کفش ها را به کناره های چمدان تکیه دهید. لباس زیر و جوراب ها را داخل کفش ها بگذارید. لباس های لوله شده را اطراف کفش ها بگذارید. لوازم بهداشتی و آرایشی خود را در یک کیسه نایلونی بچینید و آن را در وسط چمدان بگذارید. اگر وسیله شکستنی همراه خود دارید، آن را با لباس های نرم بسته بندی کنید و کنار لوازم بهداشتی بگذارید. بقیه اقلام لول شده را در اطراف لوازم بهداشتی بگذارید. کار خود را با گذاشتن بقیه لباس های تاشده در سطح رویی چمدان به اتمام برسانید. تمام شد. به همین راحتی!

منبع: فوت و فن
انتشار: 19 مرداد 1401 بروزرسانی: 19 مرداد 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1633

به "یک روش آسان و زیرکانه برای چمدان بستن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روش آسان و زیرکانه برای چمدان بستن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید