پرواز فرست کلاس امارات ، معرفی امکانات پرواز فرست کلاس (تور دبی)

به گزارش مجله مدیاپلیر، شرکت هواپیمایی امارات (Emirates air line) یکی از مشهورترین و بزرگ ترین شرکت های هواپیمایی جهان است که متعلق به کشور امارات متحده عربی می باشد. این ایرلاین از سال 1985 افتتاح شده و فعالیت خود را با 2 فروند هواپیما شروع کرد. این شرکت در طی این 33 سال پیشرفت های قابل توجهی داشت تا جایی که امروزه به عنوان چهارمین شرکت هواپیمایی جهان از لحاظ جابجایی مسافر شناخته می گردد. ایرلاین امارات بعلاوه سال ها، طولانی ترین پرواز مستقیم بدون توقف، از دبی به اوکلند را در انحصار خود داشت. علاوه بر همه این ها، پرواز فرست کلاس پذیرایی خوب و بی نظیری از مهمانان خود دارد، تا جایی که امکانات این هواپیما در بخش فرست کلاس را می توان در کنار واژه تجمل قرار داد. در ادامه در خصوص پرواز فرست کلاس امارات و امکانات پرواز فرست کلاس آن صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

پرواز فرست کلاس امارات ، معرفی امکانات پرواز فرست کلاس (تور دبی)

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

شرکت هواپیمایی امارات

شرکت هواپیمایی امارات کار خود را با 2 فروند هواپیما شروع کرد و با پیشرفت قابل ملاحظه ای که داشت در طی این سال ها توانست یکی از بزرگ ترین ناوگان هواپیمایی دنیا را به خود اختصاص داده و بیش از 3600 پرواز مستقیم به 81 کشور دنیا و 140 شهر در هفته داشته باشد.جالب است بدانید که این خط هوایی به وسیله وب سایت اسکای ترَکس (Skytrax)، به عنوان پرواز فرست کلاس ، برترین خط هوایی معرفی شده است. شاید بتوان گفت این عنوان به علت پرواز فرست کلاس امارات است که امکانات فوق العاده ای را در اختیار مهمانان خود قرار می دهد.

معرفی پرواز فرست کلاس

پرواز فرست کلاس امارات برترین خدمات را به مسافران خود ارائه داده و امکاناتی در حد هتل های 5 ستاره در اختیار آنان قرار می دهد. استفاده از سوئیت های اختصاصی، دوش، اسپای و ... از جمله ویژگی های فوق العاده ایست که مهمانان این پرواز از آن برخوردار هستند. در ابتدای پرواز امکانات پرواز فرست کلاس شامل یک بسته شامل لوازم بهداشتی و آرایشی از برند بولگاری به مهمانان هدیه داده می گردد. آن ها می توانند برنامه های منتخب خود را در مانیتورهای بزرگی که در مقابل آن ها واقع شده است، دیدن کنند و در سالن استراحت هواپیما خود را سرگرم کنند. بعلاوه هروقت که بخواهند می توانند غذا سفارش داده و میل کنند.البته باید بدانید که هزینه پروازهای فرست کلاس نیز متناسب با ویژگی های تجملاتی که برای آن در نظر گرفته شده، بالاست. به عنوان مثال یک بلیط بازگشت از فرودگاه گاتیوک (Gatwick) انگلستان به فرودگاه دبی مبلغی حدود 4000 الی 4800 پوند هزینه دارد.اَوِن و روری دو نفر از مسافرانی بودند که با هواپیمای اِی 350 (A380) امارات سفر نموده و تجربیات خود از این سفر را در اختیار خوانندگان وب سایت بیزنِس اینسایدر (Business Insider) قرار داده اند. آن ها سعی کردند تصاویری که از این سفر ثبت نموده بودند را با مخاطبان به اشتراک گذاشته و احساس خود را در خصوص پرواز فِرست کلاس بیان کنند. در ادامه تجربیات این دو فرد را با هم می خوانیم.

کابین اختصاصی مسافران

مسافران قسمت فرست کلاس هواپیمایی، قبل از سوار شدن به هواپیما وارد یکی از سالن ها شده و در این جا کمی استراحت می کنند. آن ها به وسیله این سالن می توانند بدون هیچ گونه معطلی در صف و قبل از مسافران دیگر وارد هواپیمای خود شوند. در بدو ورود به این مهمانان خوش آمد گفته شده و به وسیله مهماندار تا صندلی خود اسکورت می شوند. سپس با یک نوشیدنی مخصوص و رایگان از آن ها پذیرایی می گردد.در این جا هر شخص دارای یک کابین اختصاصی با امکاناتی در حد یک هتل 5 ستاره می باشد. این کابین فضایی وسیع داشته و دارای درب های کشویی است که در صورت تمایل بسته می گردد. صندلی چرمی مسافر نیز دارای قابلیت خم شدن بوده و به تختخواب تبدیل می گردد. زمانی که مسافران وارد کابین شخصی خود شوند، یک کیف به آن ها اهدا می گردد.از مجموعه امکانات پرواز فرست کلاس، این کیف شامل محصولات آرایشی و بهداشتی مانند عطرهای خوشبو، ژیلت به همراه فوم اصلاح، مسواک، خمیر دندان کالگیت و اسپری دئودورانت اَکس است و همه این محصولات متعلق به برند مشهور و لوکس بولگاری هستند.

حمام و اسپا

مسافران بخش فرست کلاس این امکان را دارند که در ارتفاع 40 هزار پایی از یک دوش آب گرم برخوردار باشند. مهمانان می توانند یکی از دو سرویس حمام و اسپای را انتخاب نموده و به مدت 30 دقیقه از آن استفاده کنند. هردو سرویس دارای سیستم گرما از کف می باشد و 5 دقیقه آب جاری در اختیار مسافران قرار می دهد. پس از بازگشت از حمام به صندلی، پیشخدمت حمام با یک بشقاب میوه و عسل از مهمانان پذیرایی می نماید.

غذای هواپیما

هر زمان که مسافران تمایل داشته باشند، می توانند غذای خود را سفارش داده و در کابین خود میل کنند. در این زمان پیشخدمت ها سوئیت مسافر را به صورت یک اتاق غذاخوری تغییر می دهند. مهمان هواپیما این امکان را دارد که از بین غذاهای خوشمزه نقاط مختلف دنیا، غذای مورد نظر خود را انتخاب نماید. غذاهای این پرواز در سرویس غذاخوری چینی برند معتبر رویال دولتون (Royal Doulton) سرو می گردد. یک مینی بار خود کار نیز در کابین مسافران شخصی افراد وجود دارد که در آن انواع آب میوه، نوشابه و آب معدنی گنجانده شده است.برای دیدنی نمای بیرون نیز یک قاب زیبا و فوق العاده برای مهمانان طراحی شده است. با توجه به این که بخش فرست کلاس هواپیماهای ایرباس اِی 380 فقط 14 عدد صندلی دارد، تمامی مسافران این قسمت می توانند از دیدنی نمای بیرون هواپیما برخوردار باشند. بدنه داخلی هواپیما با چوب کاری براق طراحی شده و با ظریف کاری های طلایی رنگ تزیین شده است.

ماساژور صندلی

صندلی مسافران فرست کلاس مجهز به یک ماساژور است. این ماساژور به وسیله یک پنل کنترلی قابلیت تنظیم شدت و نوع ماساژ را دارد. مسافران با استفاده از همین پنل می توانند اندازه نور کابین را تنظیم نموده و درب سوئیت خود را نیز باز و بسته کنند.یک عدد تلویزیون لمسی در کابین مسافران قرار داده شده که می تواند تفریح خوبی در طول پرواز باشد. این تلویزیون دارای سیستم تعاملی نیز می باشد که امکان بازی با کنسول را برای افراد فراهم می نماید.

منبع: همگردی
انتشار: 4 بهمن 1401 بروزرسانی: 4 بهمن 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1715

به "پرواز فرست کلاس امارات ، معرفی امکانات پرواز فرست کلاس (تور دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز فرست کلاس امارات ، معرفی امکانات پرواز فرست کلاس (تور دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید