کشف 75 هزار لوح فشرده تقلبی

به گزارش مجله مدیاپلیر، مرکز اطلاع رسانی پلیس فرماندهی انتظامی تهران عظیم از پلمب یک کارگاه فراوری لوح های فشرده تقلبی در شرق تهران و کشف 75 هزار لوح فشرده تقلبی اطلاع داد.

کشف 75 هزار لوح فشرده تقلبی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مرکز اطلاع رسانی پلیس فرماندهی انتظامی تهران عظیم گفت: بیست و چهارم مرداد ماه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران خبری مبنی بر تردد مشکوک تعدادی افراد به یک کارگاه فراوریی لوح های فشرده در شرق تهران دریافت و آنالیز موضوع را در دستور کار دارند.

این منبع خبری با بیان اینکه هویت مالک کارگاه فراوریی شناسایی شد، خاطر نشان کرد: در آنالیز های اولیه معین شد که مالک کارگاه فراوریی بدون داشتن مجوز های قانونی لوح های فشرده فراوری و پس از بسته بندی با نام لوح های فشرده برند، آن ها به بازار مصرف عرضه می نماید که نتیجه تحقیقات اجرا شده در اختیار مرجع قضائی نهاده شد.

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران ادامه داد: روز گذشته تیمی از ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پایگاه چهارم به محل کارگاه اعزام و ضمن دستگیری مالک کارگاه فراوریی، 75 هزار حلقه لوح فشرده تقلبی و 190 عدد استمپر کشف کردند.

این مرکز در خاتمه اضافه کرد: با دستور مرجع قضائی، کارگاه فراوریی پلمب و مالک آن برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 684

به "کشف 75 هزار لوح فشرده تقلبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 75 هزار لوح فشرده تقلبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید