کروم بوک جدید گلکسی عرضه می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، تا به حال قدرتمندترین لپ تاپ های کروم بوک که مجهز به سیستم عامل کروم گوگل هستند، توسط خود این شرکت عرضه شده و از سری پیکسل بوک هستند. اما سامسونگ میخواهد گوگل را در این زمینه عقب براند.

کروم بوک جدید گلکسی عرضه می گردد

لپ تاپ های کروم بوک مجهز به سیستم عامل و مرورگر کروم بوده و بدون اتصال به اینترنت کارآیی زیادی ندارند. همچنین بعضی اپلیکیشن های اندرویدی بر روی این لپ تاپ نصب شده است.

این لپ تاپ دارای یک نمایشگر 13.3 اینچی فوق دقیق یو اچ دی لمسی است. دقت این نمایشگر 3840 در 2160 پیکسل و نسبت بصری آن 16 به 9 است. پشتیبانی از فناوری اچ دی آر نیز وضوح و شفافیت رنگ ها را در این نمایشگر بیشتر می نماید.

پردازنده های نسل دهم اینتل، 16 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه اس اس دی از جمله دیگر امکانات این لپ تاپ است. ضخامت کلی لپ تاپ گالکسی سامسونگ تنها 9.9 میلیمتر است و امکان چرخش 360 درجه نمایشگر آن به منظور استفاده از این لپ تاپ در قالب یک تبلت وجود دارد. یک قلم نوری نیز به همراه این لپ تاپ عرضه می گردد.

قیمت مناسب ترین مدل این لپ تاپ که دارای هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است هزار دلار است. عرضه عمومی محصول مذکور در سه ماهه اول سال 2020 رخ می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 268

به "کروم بوک جدید گلکسی عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کروم بوک جدید گلکسی عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید