پذیرش معتادان متجاهر از 10دی ماه در 6 مرکز

به گزارش مجله مدیاپلیر، شرف دوست گفت: شهرداری تهران در حال آماده سازی شش مرکز برای پذیرش معتادان متجاهر است.

پذیرش معتادان متجاهر از 10دی ماه در 6 مرکز

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، شرف دوست معاون حمایت های اجتماعی سازمان رفاه شهرداری تهران، گفت: بعد از ابلاغ رئیس جمهور به شهردار تهران مبنی بر اینکه شهردار تهران فرمانده قرارگاه اجتماعی شهر تهران است، جلسات مستمری با حضور دستگاه ها و بخش های مختلفی که در حوزه ساماندهی معتادان متجاهر فعالیت می نمایند، شکل گرفت و در این جلسات با موضوع شهرداری تهران قرار بر این شد که تمام ظرفیت های موجود برای ساماندهی افراد دارای اعتیاد و متجاهر در شهر تهران محیا گردد.

وی اضافه نمود: قرار است از 10 دی ماه پذیرش معتادان متجاهر در مراکز معین شده شروع گردد و شناسایی معتادان به وسیله نیروی انتظامی شروع می گردد که به همین دلیل شهرداری تهران در حال آماده سازی شش مرکز برای پذیرش معتادان متجاهر است.

شرف دوست در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه ساز و کار فعالیت این مراکز به چه صورت است؟، گفت: اولویت با مراکزی هست که در حال حاضر در آن ها معتادان متجاهر ساماندهی می شوند و ظرفیت خالی دارند که برآورد اولیه نشان می دهد که سه هزار نفر ظرفیت دارند.

وی گفت:در این مراکز امکان ساماندهی و پذیرش معتادان وجود دارد و بعد از آن مازاد افراد تخمین زده شده دو تا سه هزار نفر هستند که شهرداری تهران در منطقه ها حاشیه شهر تهران و خارج از بافت مسکونی شهر زیرساخت هایی را در حال محیا کردن هست که تا دو سه ماه آینده آماده بهره برداری هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1460

به "پذیرش معتادان متجاهر از 10دی ماه در 6 مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش معتادان متجاهر از 10دی ماه در 6 مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید