مدیر اطلاعات ملی آمریکا: واشنگتن به دنبال بازسازی اتحاد اطلاعاتی با متحدانش است

به گزارش مجله مدیاپلیر، مدیر اطلاعات ملی آمریکا بر این باور است که دولت بایدن برای بازسازی و احیای روابط اطلاعاتی با متحدانش کوشش و کار خواهد نمود.

مدیر اطلاعات ملی آمریکا: واشنگتن به دنبال بازسازی اتحاد اطلاعاتی با متحدانش است

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که روابط اطلاعاتی آمریکا با متحدان و هم پیمانان بین المللی اش در دولت ترامپ به شدت آسیب دیده است، آوریل هاینس مدیر اطلاعات ملی آمریکا روز دوشنبه در اظهاراتی گفت: دولت بایدن برای بازسازی و احیای روابط اطلاعاتی با متحدانش کوشش خواهد نمود.

بر اساس این گزارش وی اضافه نمود: ما باید اعتماد با متحدان و هم پیمانان را احیا و بازسازی کنیم... و این دقیقا مساله ای است که سیاستگذاران بر روی آن تمرکز نموده اند. این مساله اهمیت زیادی برای ما دارد که در این گونه شراکت ها و همکاری ها سرمایه گذاری کنیم تا مطمئن شویم که با متحدان و شرکای مان درباره طیف گسترده ای از مسائل همکاری می کنیم.

دولت ترامپ ضمن انتقاد گسترده و آشکار از بعضی گزارش های جامعه اطلاعاتی آمریکا که موجب بی اعتبار شدن سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی در داخل این کشور شد، اعتماد شرکای بین المللی واشنگتن را نیز خدشه دار نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1050

به "مدیر اطلاعات ملی آمریکا: واشنگتن به دنبال بازسازی اتحاد اطلاعاتی با متحدانش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر اطلاعات ملی آمریکا: واشنگتن به دنبال بازسازی اتحاد اطلاعاتی با متحدانش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید