محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی می بند 6 در خبرنگارانمحبوب ترین لوازم جانبی می بند 6 در خبرنگاران

به گزارش مجله مدیاپلیر، اگر در پی خرید لوازم جانبی برای مچ بند شیائومی می بند 6 هستید در این مطلب همراه ما باشید چرا که قصد داریم محبوب ترین لوازم جانبی این محصول را به شما معرفی کنیم.

محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی می بند 6 در خبرنگارانمحبوب ترین لوازم جانبی می بند 6 در خبرنگاران

می بند 6

می بند 6 در حال حاضر یکی از پرفروش ترین مچ بندهای هوشمندی است که در بازار برای خرید در دسترس قرار گرفته است. این محصول از لحاظ قیمت در محدوده بسیار ارزان ای قرار گرفته است و از لحاظ امکانات و قابلیت ها هم در ازای بهایی که برایش پرداخت می کنید واقعاً غنی است. شیائومی هر سال این بندها را با ارتقای یک سری از بخش ها راهی بازار می نماید و می بند 6 هم با اضافه شدن حالت های ورزشی تازه در مقایسه با قبل عرضه شده است. اگرچه اکنون می بند 7 و 7 پرو را هم با ارتقای محسوس نسبت به نسل قبل در بازار شاهد هستیم اما می بند 6 همچنان محبوب و پرفروش بوده و ارزش خرید خود را حفظ نموده است.

از جمله امکانات این محصول می توان به 2 مگابایت رم، 32 مگابایت حافظه داخلی، پشتیبانی از 30 فعالیت ورزشی مختلف، از جمله شنا، دوچرخه سواری، پیاده روی، یوگا، طناب زدن، بدن سازی و تناسب اندام و…، شتاب سنج، سنسور ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون SpO2، پایش خواب، پایش سلامت زنانه، پایش استرس، باتری با ظرفیت بیش از 7 روز در صورت استفاده از تمام قابلیت ها، مقاومت در برابر فشار آب تا عمق 50 متری، پشتیبانی از اندروید و iOS و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. در این مطلب هم قصد داریم محبوب ترین لوازم جانبی می بند 6 را به شما معرفی کنیم.

ساعت هوشمند شیائومی مدل EL MI BAND 6 بند سلیکونی

1,339,000 تومان

مشاهده و خرید

لوازم جانبی که قصد داریم برای می بند 6 معرفی کنیم در سه دسته زیر قرار می گیرند:

  • بند
  • محافظ صفحه
  • شارژر

محبوب ترین لوازم جانبی می بند 6 در خبرنگاران

بند مخصوص می بند 6

1. بند مدل braided solo loop مخصوص می بند 6

یکی از محبوب ترین بندهای می بند 6 که در سه رنگ سرمه ای، مشکی و سبز تیره در دسترس قرار گرفته است، بند مدل braided solo loop است. این بند زیبا به گونه ای طراحی شده که قسمت محافظ ساعت آن پلاستیکی و قسمت بند آن به شکل بافت بسیار جالبی است. البته دقت داشته باشید افرادی با مچ دست نسبتا کوچک باید از این بند استفاده نمایند.

بند مدل braided solo loop مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi band 6 / Mi band 5 / mi band 4

50,020 تومان

مشاهده و خرید

2. بند مدل Milaness مخصوص می بند 6

بند مدل Milaness درست برخلاف مچ بند بالا برای دست های کوچک مناسب نیست و افرادی با مچ دست بزرگ تر باید از آن استفاده نمایند. این محصول مغناطیسی است اما کیفیت خوبی دارد و فوق العاده ظاهر شیک و زیبایی به ساعت شما می دهد، به گونه ای که شاید باور نکنید این محصول چنین قیمتی داشته باشد. این بند را در حال حاضر در رنگ های نقره ای، مشکی، طلایی و استیل می توانید بخرید.

بند مدل Milaness مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 / 6

138,000 تومان

مشاهده و خرید

3. بند راینو مدل R-Milenese مخصوص می بند 6

بعلاوه با پرداخت مبلغی بیشتر می توانید بندی مشابه از برند راینو را بخرید که کیفیت بسیار بالاتری داشته و از مرغوب ترین لوازم جانبی می بند 6 در دسته بند قرار گرفته است. این محصول قیمت بالاتری از بند مدل Milaness داشته اما فوق العاده با کیفیت، زیبا و ظریف طراحی شده است.

بند راینو مدل R-Milenese مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6 / 5

220,000 تومان

مشاهده و خرید

4. بند راینو مدل R-3Bead مخصوص می بند 6

یکی از مجذوب کننده ترین بندهایی که می تواند ظاهر می بند 6 شما را دگرگون کند، بند راینو مدل R-3Bead است. این بند که در حال حاضر در 5 رنگ مختلف در خبرنگاران در دسترس قرار گرفته است از جنس فلز بسیار باکیفیتی ساخته شده و در مقایسه با بهایی که برایش پرداخت می کنید، واقعاً ارزش خرید بالایی دارد. این بند بیشتر برای آقایان کاربرد دارد اما خانم ها هم می توانند از آن استفاده نمایند و تجربه کار یک بند زیبا و مجذوب کننده را داشته باشند.

بند راینو مدل R-3Bead مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 / 6

280,000 تومان

مشاهده و خرید

5. بند رینیکا مدل Fashion مخصوص می بند 6

اگر در پی بندهای فشن و مطابق مد روز هستید، بند رینیکا مدل Fashion می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. این بند که از جنس سیلیکون ساخته شده، ظاهر متفاوتی دارد و نمای بند را به شکل قابل توجهی تغییر می دهد. به این صورت که شما دیگر با یک بند ساده طرف نیستید، بلکه ساعت درون یک محفظه که چندین بند به آن متصل است قرار می گیرد. این بند می تواند ظاهر شیک و کاملا متفاوتی را به مچ دستان شما بدهد.

بند رینیکا مدل Fashion مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 5 / 6

197,000 تومان

مشاهده و خرید

6. بند مدل Cartier Design مخصوص می بند 6

یکی از زیباترین و مجذوب کننده ترین بندهای موجود برای می بند 6، بند مدل Cartier Design است. یک بند که در دو رنگ طلایی و نقره ای در دسترس قرار گرفته است و به خاطر ظرافت در طراحی بیشتر برای دست خانم ها مناسب است تا آقایان. این بند به لطف استفاده از استیل ضد زنگ در ساخت بدنه کیفیت بسیار خوبی دارد و قیمت آن هم در مقایسه با سایر بندهای موجود خیلی بالا نیست.

بند مدل Cartier Design مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 / 6

215,000 تومان

مشاهده و خرید

7. بند اکسون مدل فتوکرومیک مخصوص می بند 6

در بند اکسون مدل فتوکرومیک بلورهای نانو سایز و بسیار کوچک و شفافی وجود دارد که به اشعه فرا بنفش موجود در نور خورشید حساس هستند. این بلورها در برابر نور تجزیه می شوند و رنگ های از پیش مشخص شده مجذوب کنندهی را ایجاد می نمایند. مقدار تجزیه این بلورها به شدت نور بستگی دارد؛ مثلا هرچه نور شدیدتر باشد عمل تجزیه بیشتر و تیرگی رنگ نیز بیشتر خواهد شد ولی با کاهش نور واکنش برگشت اجرا شده و رنگ بند مجددا روشن می گردد. این بند در غیاب اشعه ماورابنفش شفاف و بی رنگ به نظر می رسد بنابراین در اغلب جاهایی که با نور مصنوعی روشن شده شفاف هستند. این محصول مجهز به قفلی از نوع دکمه ای است که به راحتی با مقدار مچ کاربر تنظیم می گردد. بعلاوه استفاده از سیلیکون در ساخت این محصول باعث می گردد تا دست کاربر در دراز مدت اذیت نگردد.

بند اکسون مدل فتوکرومیک مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی MI BAND 5/6

25 %

139,000

104,250 تومان

مشاهده و خرید

8. بند رینیکا مدل Teddy Bear 66 مخصوص می بند 6

اگر در پی یک بند فانتزی و مجذوب کننده هستید که بیشتر برای نوجوانان، خصوصا دخترها مناسب است، می توانید بند رینیکا مدل Teddy Bear 66 را تهیه کنید. این بند از سیلیکون ساخته شده و ظاهر بسیار مجذوب کننده و بامزه ای دارد. برای مجذوب کننده تر شدن نمای بند، یک خرس کوچک هم در سمن راست محفظه نگه دارنده ساعت قرار گرفته است که در واقع می توان بامزه بودن بند را به همان نسبت داد. این بند فعلا فقط در یک رنگ در دسترس قرار گرفته است و قیمت آن هم بسیار مناسب است.

بند رینیکا مدل Teddy Bear 66 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6

68,900 تومان

مشاهده و خرید

9. بند مدل BEAD 3 مخصوص می بند 6

یکی از برترین بندهای فلزی موجود در بازار برای می بند 6 بند مدل BEAD 3 است. این بند فلزی است و ظاهر ساعت را بسیار سنگین و شیک می نماید و در نتیجه بیشتر برای دست آقایان مناسب است تا خانم ها. بعلاوه این محصول در 6 رنگ مختلف از جمله مشکی، طلایی، نقره ای، رزگلد، استیل و هفت رنگ در دسترس قرار گرفته است که باعث می گردد افراد با سلایق مختلف هم در انتخاب مدل مورد نظر با مشکل روبرو نشوند. بند مدل BEAD 3 در حال حاضر یکی از محبوب ترین بندهای موجود در دسته لوازم جانبی می بند 6 محسوب می گردد.

بند مدل BEAD 3 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6 / 5

189,000 تومان

مشاهده و خرید

10. بند مدل Whatchband مخصوص می بند 6

بند چرمی Whatchband دارای بافت بسیار باکیفیت، فریم فلزی براق مقاوم و قفل سگکی استیل است که علاوه بر زیبایی نفسگیری که دارد، به سادگی خراب نمی گردد. مزیت این بند با قفل سگکی نسبت به قفل مگنت این است که با خیال آسوده می توانید آن را در تمامی شرایط دور مچ خود حس کنید چون امکان ندارد باز گردد. متأسفانه این محصول فعلا فقط در دو رنگ قرمز و سفید در دسترس قرار گرفته است اما به صورت کلی رنگ های متعددی که دارد باعث شده ست کردن آن با لباس هم کار ساده ای باشد. فریم قاب این بند به گونه ای طراحی شده که می بند به راحتی در آن قرار می گیرد و چفت و بست می گردد. این بند به راحتی قابلیت تغییر سایز دارد و برای افرادی با انواع مچ دست مناسب است. گفتنی است که این بند از چرم مصنوعی ساخته شده که کیفیت بالایی هم دارد و در درازمدت تغییر رنگ نمی دهد یا پوست نمی گردد.

بند مدل Whatchband مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6 / 5

20 %

485,000

388,000 تومان

مشاهده و خرید

11. بند اکسون مدل شفاف کد 01 مخصوص می بند 6

بند اکسون مدل شفاف یکی از خاص ترین بندهایی است که برای می بند سری 5 و 6 در دسترس قرار گرفته است. این بند اگرچه شفاف است و از پلاستیک ساخته شده اما مقاومت و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد و به راحتی می توانید مچ بند خود را درون آن قرار داده و یا از آن خارج کنید. این بند به خاطر جنس بدنه خوبی که دارد اصلا به دست شما فشار وارد نمی نماید و در نتیجه در مدت طولانی هم می توانید بدون مشکل از آن بهره ببرید.

بند اکسون مدل شفاف کد 01 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی MI BAND 5/6

25 %

69,000

51,750 تومان

مشاهده و خرید

12. بند مدل Diamond-02 مخصوص می بند 6

یکی از مجذوب کننده ترین و زیباترین بندهای موجود برای می بند 6، بند مدل Diamond-02 است؛ بندی فلزی که فعلا در دو رنگ مشکی و رزگلد در دسترس قرار گرفته است و واقعاً مجذوب کنندهیت خاصی به مچ دست و می بند شما می بخشد. این بند کیفیت ساخت بالایی دارد اما متأسفانه به خاطر نوع طراحی، فقط بانوان می توانند از آن استفاده نمایند و لذت ببرند. از جمله مواردی که باعث شده مجذوب کنندهیت این بند دوچندان گردد، می توان به نگین های مجذوب کنندهی اشاره نمود که در قسمت کناری قاب محافظ طراحی شده که در واقع همین یک مورد هم باعث شده تا این بند برای بانوان مناسب باشد.

بند مدل Diamond-02 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 / 6

225,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه برای می بند 6

1. محافظ صفحه نمایش مدل SFP-PMMA می بند 6

مچ بند می بند 6 اگرچه محصول بسیار گران قیمتی نیست اما با این حال احتیاج به مراقبت دارد چرا که در صورت آسیب تماشا صفحه، شما عملا مچ بند خود را از دست خواهید داد. در نتیجه بهتر است از محافظ صفحه هایی که عملکرد و محبوبیت خوبی هم دارند بهره ببرید تا از نمایشگر مچ بند شما به برترین شکل ممکن مراقبت گردد. یکی از این محافظ صفحه ها، محافظ صفحه نمایش مدل SFP-PMMA است که از نانو پلیمر در ساخت آن استفاده شده و چسبندگی و کیفیت بسیار خوبی هم دارد. این محصول حساسیت لمس را کم نمی نماید، جذب اثر انگشت را به حداثل می رساند و نور محیط را هم کمتر منعکس می نماید تا در نتیجه یک انتخاب مجذوب کننده برای کاربران می بند 6 باشد.

محافظ صفحه نمایش مدل SFP-PMMA مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 6

15,050 تومان

مشاهده و خرید

2. محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل PMMA

یکی از محبوب ترین برندهای تولیدنماینده لوازم جانبی مخصوص محافظت از نمایشگر گلس استار است. این شرکت در دسته لوازم جانبی می بند 6 هم گلس های خوبی دارد که از جمله این موارد می توان به گلس PMMA اشاره نمود. محصولی ضد خط و خش، مقاوم در برابر آب، ضد باکتری و جرم و کاملا نامرئی. بعلاوه کیفیت بالای چسب آن باعث می گردد تا اصلا روی نمایشگر هنگام نصب حباب ایجاد نگردد. این گلس ضخامت کمی دارد و اصلا هم باعث کاهش کیفیت لمس نمی گردد.

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل PMMA مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 6

22,000 تومان

مشاهده و خرید

3. محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل TPUW

گلس بعدی باز هم از برند خوب گلس استار است اما از نوع TPUW. با خرید این محصول شما نه یکی بلکه به دو گلس فوق شفاف از جنس نانو دسترسی خواهید داشت که از مواد اولیه بسیار با کیفیتی در ساخت آن استفاده شده و به یاری فناوری های روز جهان، برش های دقیقی هم روی آن ایجاد شده است. این محافظ صفحه ها بسیار شفاف بوده و نه تنها از کیفیت و درخشندگی صفحه نمی کاهد بلکه عملکرد لمس را هم با مشکل روبرو نمی نماید. در عین حال از نمایشگر در برابر خط و خش و ضربه هم مراقبت می نماید.

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل TPUW مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6 / Mi Smart Band 6

57,750 تومان

مشاهده و خرید

4. محافظ صفحه نمایش تایگر مدل Mi6

محافظ صفحه نمایش تایگر مدل می 6 یک گلس TPU بسیار باکیفیت از جنس ترکیبی PMMA (پلی متیل متاکریلات) و PET (پلی اتیلن ترفتالات) است که در عین انعطاف پذیری بالا، در برابر ایجاد خط و خش هم مقاوم بوده و از صفحه نمایش مچ بند هوشمند شما به برترین شکل ممکن مراقبت می نماید. چسبندگی مناسب این گلس از دیگر ویژگی های مهم آن به شمار میرود. این محصول ضخامت کمی دارد و با نصب آن شاهد هیچگونه تاثیری روی عملکرد صفحه نمایش نخواهید بود و رنگ ها به صورت کاملا طبیعی دیده می گردد.

محافظ صفحه نمایش تایگر مدل Mi6 مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 6

15,800 تومان

مشاهده و خرید

5. محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل PMMA-X

باز هم می رسیم به گلسی از برند گلس استار با مدل PMMA-X. یک گلس متفاوت با درجه سختی 9H که یعنی از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار بوده و شیشه استفاده شده در آن هم حرارت دیده و مرغوب است. این گلس نه تنها در برابر ضربه و خط و خش بلکه در برابر جذب اثر انگشت و قطرات آب و چربی هم مقاومت بالایی دارد و خیلی دیر کثیف می گردد. این گلس 99٪ از نور صفحه را از خود عبور می دهد که یعنی به هیچ عنوان در صورت استفاده از آن صفحه نمایش با افت کیفیت روبرو نمی گردد. این محصول ضد حباب بوده و فقط کافی است در نصب آن کمی دقت و صبر به خرج دهید تا مچ بند شما در برابر خطرات احتمالی بیمه گردد.

محافظ صفحه نمایش گلس استار مدل PMMA-X مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی mi band 6

16,200 تومان

مشاهده و خرید

شارژر برای می بند 6

1. کابل شارژ مدل M5

خرید شارژر خوب و با کیفیت برای می بند با توجه به تنوع بالایی که این محصولات در بازار دارند اصلا کار سختی نیست. تنها سختی این فرآیند این است که بتوانید یک شارژر اصل بخرید که بعد از مدتی دچار مشکل نگردد. کابل شارژ مدل M5 هم یکی از همین کابل هاست که بدون مشکل ساعت می بند 6 شما را شارژ می نماید و در درازمدت با مشکل خاصی هم روبرو نمی گردد. این محصول قیمت مناسبی داشته و قطعا می تواند رضایت شما را جلب کند.

کابل شارژ مدل M5 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6

41,900 تومان

مشاهده و خرید

2. کابل شارژ مدل M6

یک مدل تازهتر و بهتر از مدل شماره 1، کابل شارژ M6 است که اندکی قیمت بیشتری در مقایسه با M5 دارد اما از لحاظ کیفیت واقعا کابل خوبی محسوب می گردد. این کابل شارژر می تواند در مدت زمان نه چندان طولانی مچ بند شما را شارژ کند و آسیبی هم به آن وارد نخواهد کرد. اگر در پی یک شارژر ارزان برای می بند 6 خود هستید می توانید روی کیفیت بالای این محصول حساب کنید.

کابل شارژ مدل M6 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 6

39,000 تومان

مشاهده و خرید

3. کابل شارژ راینو مدل R-Charge

راینو یکی از محبوب ترین و مرغوب ترین برندهای موجود در بازار در دسته لوازم جانبی محسوب می گردد و کابل شارژ راینو مدل R-Charge برای می بند 6 هم یکی از همان محصولات است که کیفیت بسیار بالایی داشته و حتی قادر است می بند 7 را هم بدون مشکل شارژ کند. خوشبختانه قیمت این محصول هم آنقدری بالا نیست که در خرید آن مردد شوید.

کابل شارژ راینو مدل R-Charge مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 / 6 / 7

10 %

70,000

63,000 تومان

مشاهده و خرید

4. کابل شارژ کروکودیل مدل C-Chatge

کابل شارژ کروکودیل مدل C-Chatge یک شارژر بسیار قدرتمند و باکیفیت از برند کروکودیل است که هم می بند 6 و هم 7 را شارژ می نماید. البته توجه داشته باشید می بند 7 پرو شارژر مخصوص به خود را دارد و با این شارژر نمی توان آن را شارژ کرد. این کابل شارژر در مقایسه با نمونه اصلی هیچ تفاوتی ندارد و شاید حتی عملکرد بهتری هم از خود به نمایش بگذارد.

کابل شارژ کروکودیل مدل C-Chatge مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 6 / 7

10 %

140,000

126,000 تومان

مشاهده و خرید

5. کابل شارژ گودزیلا مدل G-Chatge

از لحاظ کیفیت، این شارژر با مدل برند کروکودیل تفاوت خاصی ندارد. هرچند این مدل اندکی ارزان تر است اما با این کیفیت و سرعت خوبی دارد. این شارژر می تواند می بند 7 را هم شارژ کند و در نتیجه می توانید با خرید آن با یک تیر دو نشان بزنید.

کابل شارژ گودزیلا مدل G-Chatge مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 6 / 7

10 %

95,000

85,500 تومان

مشاهده و خرید

6. کابل شارژ گودزیلا مدل G-Mi6

کابل شارژ مچ بند هوشمند شیائومی می بند 6 از برند گودزیلا مدل G-Mi6 کابلی بسیار مقاوم و مستحکم، سبک و کم حجم بوده و حمل آن برای کاربر بسیار آسان است. متریال به کار رفته در ساخت این کابل شارژر بسیار مرغوب و باکیفیت بوده و همین موضوع سبب می گردد که هنگام شارژ، دستگاه داغ ننموده و به می بند شما آسیبی وارد نگردد.

کابل شارژ گودزیلا مدل G-Mi6 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi band 6

10 %

73,000

65,700 تومان

مشاهده و خرید

لوازم جانبی می بند 6؛ سخن پایانی

اگرچه در این مطلب کوشش شده تا از هر دسته لوازم جانبی موجود برای می بند 6 محصولات متنوعی انتخاب گردد، اما در نهایت به شما بستگی دارد که چه مدلی را انتخاب کنید. پیشنهاد می گردد حتما قبل از خرید سری به بخش نظرات زده و نظرات کاربران مختلف را در رابطه با محصول مورد نظر بخوانید. برای مثال گاهی اوقات پیش می آید که یک بند برای دست افرادی با مچ کوچک مناسب باشد اما این موضوع در مشخصات فنی مربوط به آن درج نمی گردد. در نتیجه خواندن نظرات کاربران می تواند دید خوبی از این موضوع و بعلاوه ظاهر محصول پس از استفاده به شما بدهد تا بدین ترتیب فرایند خرید برای شما بسیار آسان تر گردد. از آن جایی هم که این محصولات از جمله محبوب ترین و پرفروش ترین ها بوده اند، در نتیجه نظرات زیادی هم برای بسیاری از آن ها درج شده که می تواند راهنمای خوبی برای خرید باشد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل EL MI BAND 6 بند سلیکونی

1,339,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 بهمن 1401 بروزرسانی: 13 بهمن 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1720

به "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی می بند 6 در خبرنگارانمحبوب ترین لوازم جانبی می بند 6 در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی می بند 6 در خبرنگارانمحبوب ترین لوازم جانبی می بند 6 در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید