مانچینی: خوشحالم که با وجود کلی تغییر ذهنیت تیمم عوض نشد

به گزارش مجله مدیاپلیر، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از پیروزی خانگی قاطع آتزوری مقابل مولداوی در یک ملاقات محبت آمیز ابراز خرسندی کرد.

مانچینی: خوشحالم که با وجود کلی تغییر ذهنیت تیمم عوض نشد

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته (چهارشنبه) در دیداری محبت آمیز در شهر فلورانس میهمان خود مولداوی را با نتیجه 6 بر صفر شکست داد. در این بازی آتزوری با یک ترکیب آزمایشی و با حضور چند بازیکن جدید به میدان رفت تا خودش را برای بازی های بعدی مقابل لهستان و هلند در لیگ ملت های اروپا آماده کند. فرانچسکو کاپوتو و آلسیو کرانیو دو بازیکنی بودند که در این بازی برای اولین بار پیراهن تیم ملی ایتالیا را به تن کردند.

روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از این بازی به شبکه رای اسپورت گفت: ما در 15 دقیقه ابتدایی بازی مشکلاتی داشتیم چیزی که با توجه به حضور چند بازیکن جدید در ترکیب تیم انتظارش را داشتیم اما بعد از آن عملکرد تیم خوب شد. اینکه تیم ما با وجود کلی تغییر باز هم توانست سطحی کیفی و ذهنیتش را حفظ کند نکته بسیار خوبی است.

در آرایش جدید تیم ملی ایتالیا بازیکنان ساسولو نقش پررنگی داشتند. از این تیم، کاپوتو، دومنیکو، براردی و مانوئل لوکاتلی برای آتزوری به میدان رفتند.

مانچینی در این باره گفت: من فکر می کنم که براردی، لوکاتلی و کاپوتو همگی عملکرد بسیار خوبی داشتند به خصوص در نیمه اول. کاپوتو به عنوان مهاجم نوک عملکرد بسیار خوبی داشت و اگر همین سطحی که هست را حفظ کند، می تواند در جام ملت های اروپا هم بازی کند. با این حال ما کلی مهاجم داریم که دارند فوق العاده کار می نمایند پس همه چیز به این بستگی دارد که آنها در ادامه فصل چگونه کار نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 آذر 1399 بروزرسانی: 5 آذر 1399 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 792

به "مانچینی: خوشحالم که با وجود کلی تغییر ذهنیت تیمم عوض نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: خوشحالم که با وجود کلی تغییر ذهنیت تیمم عوض نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید