لژیونر ایرانی الاهلی پرسپولیسی می گردد

به گزارش مجله مدیاپلیر، اگر اتفاق خاصی روی ندهد احمد نوراللهی بعد از یک فصل حضور در فوتبال امارات بار دیگر به فوتبال باشگاهی ایران باز خواهد گشت.

لژیونر ایرانی الاهلی پرسپولیسی می گردد

همان روزی که احمد نوراللهی با قراردادی یک ساله به باشگاه شباب الاهلی امارت پیوست این پیش بینی انجام شد این هافبک ملی پوش در خاتمه فصل احتمالا به پرسپولیس برمی گردد و بار دیگر پیراهن این تیم را به تن خواهد نمود.

به ویژه این که رضا اسدی هم با پرسپولیس قرارداد یک ساله امضا کرد و حالا در روز هایی که خبر حضور رضا اسدی در لیگ تایلند رسانه ای شده و نوراللهی روز های خوبی را در شباب الاهلی سپری نمی کند، شنیده می گردد نوراللهی در پی گرفتن شماره 8 خود در پرسپولیس است.

جالب این که در شرایطی شنیده می گردد در قرارداد او حق فسخ 200 هزار دلاری هم گنجانده شده که این حق فسخ یاری چندانی به جدایی او نمی کند چرا که قرارداد او در جابجایی به خاتمه می رسد و نوراللهی احتیاجی به استفاده از این بند قرارداد ندارد.

فراموش نکنیم نوراللهی بعد از 6 فصل حضور در پرسپولیس از نظر روحی تمایل شدیدی به ادامه فوتبالش در این تیم داشته و از نظر فنی نیز برای حضور در جام جهانی احتیاج به حضور ثابت در ترکیب ثابت تیمی، چون پرسپولیس دارد.

نواللهی اوایل حضورش در شباب الاهلی نیمکت نشین بود، بعد فیکس شد و حالا سکونشین است! نوسانی که بی تردید نمی تواند در این مقطع به حضور او در جام جهانی قطر یاری کند.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1401 بروزرسانی: 31 خرداد 1401 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1588

به "لژیونر ایرانی الاهلی پرسپولیسی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لژیونر ایرانی الاهلی پرسپولیسی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید