فرصت زائران حج برای تزریق واکسن مننژیت تا10روز قبل از اعزام، معاینات پیش از اعزام حج درحال اتمام

به گزارش مجله مدیاپلیر، زائران می توانند از هم اکنون برای تزریق واکسن مراجعه نمایند ولی حداکثر زمانی که باید این واکسن تزریق گردد 10 روز قبل از اعزام کاروان آنها است.

فرصت زائران حج برای تزریق واکسن مننژیت تا10روز قبل از اعزام، معاینات پیش از اعزام حج درحال اتمام

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به زائران حج توصیه کرد که حداکثر 10 روز پیش از اعزام واکسن مننژیت خود را تزریق نمایند.

به گزارش ایسنا، طاهر درودی معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تزریق واکسن مننژیت زائران حج 1402 از یک هفته قبل شروع شده است و زائران برای تزریق واکسن باید به مراکز هلال احمر مراجعه نمایند.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت درباره آخرین فرصت تزریق واکسن مننژیت زائران شرح داد: زائران می توانند از هم اکنون برای تزریق واکسن مراجعه نمایند ولی حداکثر زمانی که باید این واکسن تزریق گردد 10 روز قبل از اعزام کاروان آنها است.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، وی درباره آخرین شرایط انجام معاینات پیش از اعزام نیز گفت: در حال حاضر فقط معاینات یک درصد زائران انجام نشده و 99 درصد معاینات خود را انجام داده اند ولی با توجه به اینکه ممکن است کاروان های جدیدی اضافه شوند ممکن است این آمار در روزهای آینده دچار تغییر گردد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 23 اردیبهشت 1402 گردآورنده: midya0.ir شناسه مطلب: 1759

به "فرصت زائران حج برای تزریق واکسن مننژیت تا10روز قبل از اعزام، معاینات پیش از اعزام حج درحال اتمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت زائران حج برای تزریق واکسن مننژیت تا10روز قبل از اعزام، معاینات پیش از اعزام حج درحال اتمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید